Przetargi.pl
„Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2020/2021”

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 304 , fax. 343 148 304
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 304, fax. 343 148 304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia są usługi pod nazwą: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2020/2021”. 4.2 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na poszczególne części: CZĘŚĆ 1 1) Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM - wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii. Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 1 - 80,00 godz. Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 1 - 1 szt. CZĘŚĆ 2 1) Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3 Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 2 - 100,00 godz. Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 2 - 1 szt. CZĘŚĆ 3 1) Odśnieżanie i wykonywanie załadunku piasku i mieszanek piaskowo-solnych koparko-ładowarką na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3 Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 3: - 200,00 godz. (praca), - 70,00 godz. (dyżur) Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 3 - 1 szt. Informacje dodatkowe: Dyżur jednostki sprzętowej wraz z operatorem będzie odbywał się na terenie bazy Zamawiającego tj. na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, przy ul. Myszkowskiej 59. Dyżur jednostki sprzętowej wraz z operatorem będzie wyznaczany przez Zamawiającego w określonym przez niego czasie, na określony terminie i na określoną ilość godzin. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, rzeczowy zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został szacunkowo. Rzeczywisty zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu przy zachowaniu oferowanych cen jednostkowych. W przypadku wykonania mniejszego zakresu przewidzianego do realizacji niż się szacuje, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne dodatkowe roszczenia. Wynagrodzenie za wykonane usługi obliczone będzie na podstawie oferowanych cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym Wykonawcy i rzeczywistego zakresu wykonanych usług w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia – odpowiednio Załączniki Nr 1.1 do Nr 1.3 do SIWZ. 4.3 Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia: 1. Odśnieżanie, w tym usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg ma na celu zmniejszenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie, zawieje. Zadaniem Wykonawców jest odśnieżanie i likwidacja śliskości zimowej dróg mające na celu usunięcie śniegu, błota pośniegowego, gołoledzi z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są pobocza, zatoki autobusowe, pasy postojowe, itp. - według wskazań Zamawiającego. Utylizacja zebranych pozimowych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca. 2. Pozostałe wymogi techniczne dla sprzętu i wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w zakresie poszczególnych części określają: - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące odpowiednio Załączniki Nr 10 do SIWZ. - Specyfikacje techniczne usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, stanowiące odpowiednio Załączniki Nr 11, Nr 12 do SIWZ. 4.4 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) co najmniej jeden kierowca/operator sprzętu zatrudniony na podstawie umowy o pracę w zakresie Cz.1, b) co najmniej jeden kierowca/operator sprzętu zatrudniony na podstawie umowy o pracę w o zakresie Cz.2, c) co najmniej jeden kierowca/operator sprzętu zatrudniony na podstawie umowy o pracę w zakresie Cz.3, -Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót. Zamawiający ma na myśli wszystkich pracowników fizycznych, bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie prac. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową. -Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm). 4.4.1.Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4.4.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać oraz kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.4.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.4.1 oraz pkt.4.4.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy dla poszczególnej części. 4.5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.6.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.6.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.  Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.7. Lokalizacja robót: (a) Drogi wojewódzkie Nr 789, 791, 792, 793 w zakresie utrzymywanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, tj. zgodnie z załącznikiem Nr 8 i Nr 10 do SIWZ. (b) Drogi powiatowe utrzymywane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: Część 1 – 400,00(słownie: czterysta złotych 00/100) Część 2 – 800,00(słownie: osiemset złotych 00/100) Część 3 – 500,00(słownie: pięćset złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2020/2021” Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.07.2020r. do godz. 1000. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE (II piętro, pokój nr 1) Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42 – 310 Żarki, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy - załącznik Nr 1.1, Nr 1.2, Nr 1.3 – Formularz cenowy odpowiednio dla części na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę - załącznik Nr 2 - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia - załącznik Nr 5 - Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach