Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na trenie Gminy Nałęczów wraz z zapewnieniem finansowania

Gmina Miejska Nałęczów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-150 Nałęczów, al. Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 014 500 , fax. 815 014 500
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nałęczów
    al. Lipowa 3
    24-150 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 815 014 500, fax. 815 014 500
    REGON: 52922600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na trenie Gminy Nałęczów wraz z zapewnieniem finansowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nałęczów wraz z zapełnieniem finansowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego starego typu na oprawy LED w ilości 975 szt. na terenie Gminy Nałęczów, w tym 206 opraw ozdobnych, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ pn. „Wytyczne dla opraw oświetleniowych LED”. Dla opraw ozdobnych Zamawiający przewiduje możliwość wymiany źródła światła wraz z układem zasilającym, bez wymiany obudowy i klosza oprawy tylko w przypadkach, w których obecne oprawy spełniają wymogi Dyrektywy „Dark Sky”. Wykonawca w takim przypadku będzie zobowiązany udzielić gwarancji na całą oprawę. Wymiana styczników i bezpieczników. Dla opraw na liniach napowietrznych Zamawiający wymaga wymiany przewodów zasilających od bezpiecznika/stycznika do oprawy (w wysięgnikach). Obecne łączne zużycie energii elektrycznej przez 975 opraw to 825426 kWh. Wykonawca jest zobowiązany dostosować istniejący wysięgnik do zakładanej, nowej oprawy LED. Zamawiający zakłada, że wymianie podlegać będzie ilość około 300 wysięgników i należy to wkalkulować w cenę zadania. Długości nowych wysięgników powinny wynikać z poprawnych obliczeń oświetleniowych w celu zapewnienia spełnienia normy oświetleniowej. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw sodowych oraz ich utylizację a także montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego LED. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do prac opracowania przez Wykonawcę projektu modernizacji oświetlenia uwzględniającego klasy dróg i kategorie oświetlenia, zapewniającego osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201 lub równoważnego systemu odniesienia) wraz z uzgodnieniami i obliczeniami fotometrycznymi, 2) dobudowę oświetlenia na terenie Gminy Nałęczów (słupy ocynkowane, wysięgniki, linia kablowa, oprawa LED), w tym: a) łącznie 25 nowych punktów świetlnych według projektów budowlanych, zawartych w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 8 – Lokalizacja nowych punktów świetlnych według istniejących projektów, oraz załącznikiem nr 10 „Wytyczne dla opraw oświetleniowych LED”. Zamawiający posiada uzgodnienia z PGE Dystrybucja SA w zakresie dobudowy nowych punktów wg istniejących projektów, uzyskanie wszelkich pozostałych niezbędnych zgód, dopuszczeń i uzgodnień leży po stronie Wykonawcy, jak również uzyskanie późniejszych odbiorów i zatwierdzeń; b) łącznie 130 nowych punktów świetlnych na nowych liniach o łącznej długości około 5230 mb (ilość szacunkowa), zgodnie z PFU i załącznikami do PFU (załącznik nr 9 – lokalizacja nowych punktów świetlnych na nowych liniach oraz załącznik nr 10 – Wytyczne dla opraw oświetleniowych LED), w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”; Zamawiający nie posiada uzgodnień z PGE Dystrybucja SA w zakresie dobudowy nowych punktów, uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień leży po stronie Wykonawcy, jak również uzyskanie późniejszych odbiorów i zatwierdzeń. Obecnie na projektowanych odcinkach Gmina nie posiada urządzeń oświetlenia drogowego. Celem inwestycji jest zapewnienie oświetlenia w miejscach dotychczas nieoświetlanych, przy zachowaniu właściwych parametrów oświetleniowych, zgodnie z wymaganymi normami dla klas dróg. c) wyniesienie punktów zapalania ze stacji transformatorowych, wraz z zaprojektowaniem i uzyskaniem niezbędnych zezwoleń w ilości co najmniej 10 szt. Dla zadań opisanych w pkt 2 lit. a-c Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do prac budowlanych przeprowadził inwentaryzację istniejących szafek zasilających, zarówno wydzielonych, jak i zlokalizowanych w stacjach trafo, oraz docelowo zaproponował zmniejszenie liczby istniejących szafek SOU poprzez połączenie niektórych obwodów zasilania i redukcję ilości liczników. Ostateczną propozycję wyniesienia szafek SOU oraz redukcji obwodów zasilania zatwierdzi Zamawiający, i taki zatwierdzony projekt będzie podstawą do wyliczenia ewentualnej dodatkowej wartości zamówienia. Po wykonaniu montażu Zamawiający oczekuje od Wykonawcy sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, określającej ilości szafek SOU oraz poziomy zainstalowanej mocy opraw na każdym indywidualnym obwodzie z szafką SOU – celem wystąpienia do OSD z wnioskiem o redukcję mocy zainstalowanej. 3) ubezpieczenie na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego inwestycji, obejmujące zamontowane oprawy oświetleniowe oraz nowe słupy i wszystkie pozostałe elementy zadania objętego niniejszym postępowaniem. Cena za w/w ubezpieczenie musi być ujęta w cenie oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca razem z ofertą złożył promesę instytucji ubezpieczeniowej potwierdzającą gotowość zawarcia umowy ubezpieczenia w formie polisy płatnej jednorazowo za okres 3 lat, bez regresu i zmiany stawki w tym okresie. Promesa powinna zawierać informację o bazowej wartości procentowej ubezpieczenia w stosunku do wartości inwestycji. Ubezpieczenie powinno obejmować co najmniej: a) zdarzenia i katastrofy naturalne: powódź, huragan, gradobicie, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, osunięcie lub zapadanie się ziemi, lawina, napór śniegu lub lodu, zalanie cieczami, eksplozja, pożar, mróz, dym, sadza, upadek drzewa lub innych elementów naturalnych; b) wandalizm, rabunek, celowe uszkodzenie oraz kradzież z włamaniem, c) katastrofę budowlaną, upadek lub osunięcie się kominów, budynków, masztów, dźwigów oraz innych elementów architektury i wytworów człowieka, d) uderzenie pojazdu, uderzenie fali dźwiękowej, e) inne nienazwane ryzyka. 4) dokumentację powykonawczą w geodezyjnym układzie odniesienia "2000/5" – format zapisu *.pdf, *.shp lub inny ogólnodostępny format, zawierającą szczegółową inwentaryzację nowobudowanego i istniejącego oświetlania, stacji zasilających oraz linii drogowego oświetlenia. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zrealizowaniu zadania - na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z zatwierdzonym protokołem końcowym odbioru oraz harmonogramem płatności, zatwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Sposób finansowania zamówienia – cykliczne płatności w okresie 72 miesięcy od dnia odbioru prac. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi w 72 równych ratach miesięcznych. W przypadku gdy Wykonawca zlecił wykonanie części robót lub usług podwykonawcom – to zapłata wynagrodzenia wykonawcy, uwarunkowana będzie od przedstawienia przez niego dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Szczegółowy zakres prac składających się na przedmiot niniejszego zamówienia zawarto w: Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; Lokalizacji nowych punktów świetlnych według istniejących projektów – Załącznik nr 8 do SIWZ; Lokalizacji nowych punktów świetlnych w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” – Załącznik nr 9 do SIWZ; Wytycznych dla opraw oświetleniowych - Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Nałęczów nr 87 8733 0009 0000 1010 2000 0060 z adnotacją „wadium – modernizacja oświetlenia ulicznego na trenie Gminy Nałęczów wraz z zapewnieniem finansowania”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110), w terminie do dnia 26.07.2019 r. Sposób przekazania - jako załącznik do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach