Gmina Michałowo ogłasza przetarg
- Adres: 16-050 Michałowo, ul. Białostocka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 131 777 , fax. 857 131 777
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowo
ul. Białostocka 11
16-050 Michałowo, woj. podlaskie
tel. 857 131 777, fax. 857 131 777
REGON: 50659438000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego, budowa efektywnej energetycznie sieci cieplnej oraz instalacja systemu pomiaru zanieczyszczeń na terenie Gminy Michałowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja oświetlenia ulicznego, budowę efektywnej energetycznie sieci cieplnej oraz instalacja systemu pomiaru zanieczyszczeń na terenie Gminy Michałowo ". 2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część Nr 1 zamówienia – Modernizacja oświetlenia ulicznego i systemu sterowania w Michałowie. 2) Część Nr 2 zamówienia – Budowa sieci cieplnej rozdzielczej wraz z przyłączami w celu podłączenia budynków gminnych do źródła ciepła OZE. 3) Część Nr 3 zamówienia - Instalacja systemu pomiaru zanieczyszczeń powietrza do analizy pyłu zawieszonego PM10, PM2,5, PM1,0 i innych parametrów zewnętrznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 1, 2 i 3 zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy oraz w załącznikach do umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert w wysokości: 1) 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) – dla części 1. 2) 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla części 2. 3) Zamawiający nie wymaga wadium dla części 3. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 84 8060 0004 0550 0101 2000 0040, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 359). z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr IG.271.8.2019 – dotyczy części nr ………. …… zamówienia” – w wykropkowanym miejscu należy wstawić numer(-y) części, na które Wykonawca wpłaca wadium. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię przelewu. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, w odrębnej kopercie należy dołączyć do oferty. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, który wskazał podwykonawcę, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia; - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie własne, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, oraz - zobowiązanie podmiotu oddającego wykonawcy do dyspozycji swoje zasoby na potrzeby realizacji zamówienia. Ww. dokument musi określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dokumenty, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, d, e) żądane będą również w odniesieniu do: - podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie, jeżeli Wykonawca powołuje się na jego (podmiotu) zasoby w tym zakresie. e1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 lit. e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e2.Dokument lub dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2e1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2e2. stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO NA TERENIE SZKÓŁKI LEŚNEJ GRABOWIEC.
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek w ramach projektu pn. "Modernizacja i doposażenie SOR oraz pracowni"
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap III
Dodano: 2024-07-22 - „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11