Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia publicznego Miasta Cieszyna - etap II

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 582 890 , fax. 338 582 890
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 582 890, fax. 338 582 890
    REGON: 72796313000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia publicznego Miasta Cieszyna - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1. Wymiana opraw, słupów i osprzętu wymiana 632 szt. opraw sodowych na LED (w tym 368 szt. opraw ulicznych oraz 264 szt. opraw parkowych), wymiana 278 szt. wysięgników wraz z osprzętem, wymiana 219 szt. słupów parkowych, wymiana 24 szt. słupów ulicznych, wymiana 7315 m linki Al (nieizolowanej) na izolowaną linkę 2 x 25 mm2 AsXSn (wraz z osprzętem). 2. „Inteligentny” system sterowania i monitoringu systemu oświetlenia przystosowanie 13 punktów sterowania oświetleniem (PZ) do instalacji „inteligentnego” systemu sterowania i monitoringu (w tym wymiana skrzynek oświetlenia ulicznego), montaż w przygotowanych punktach sterowania 13 szt. sterowników oświetlenia wraz z kartami GSM, montaż 612 szt. sterowników w gniazdach NEMA w oprawach, montaż 20 szt. sterowników radiowych (do słupów). 3.1.2. zadanie obejmuje promocję projektu w ramach którego wykonawca winien będzie zamontować w miejscach wskazanych przez zamawiającego 5 szt. Tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 800x1200 mm. Powyższe muszą zostać wykonane z trwałych materiałów, zapewniających trwałość w okresie 5 lat od zakończenia inwestycji. W przypadku stwierdzenia w ww. okresie uszkodzenia tablic wykonawca winien będzie dostarczyć i zamontować nowe. 3.1.3. Zamawiający wymaga, by wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji. 3.1.4. Wykonawca przeprowadzi utylizację elementów infrastruktury oświetleniowej zdemontowanych w trakcie modernizacji we własnym zakresie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: - wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 8.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Modernizacja oświetlenia publicznego Miasta Cieszyna - etap II. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 8.7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, ul. Liburnia 4, pok. nr 204 od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8.8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 8.9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach