Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 661 325 , fax. 338 661 287
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
ul. Żywiecka 2
34-311 Czernichów, woj. śląskie
tel. 338 661 325, fax. 338 661 287
REGON: 55316852690000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu elektronicznego i oprogramowania edukacyjnego w ramach projektu „Innowacyjna edukacja” (nr wniosku: WND-RPSL.11.01.04-24-028B/20-003) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu elektronicznego i oprogramowania edukacyjnego w ramach projektu „Innowacyjna edukacja” (nr wniosku: WND-RPSL.11.01.04-24-028B/20-003) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kody zostały wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ 3. Szczegółowy zakres dostawy, ilości oraz parametry sprzętu określa załącznik nr 6 do SIWZ p. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy sprzętu i oprogramowania, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry danego sprzętu oraz właściwości danego oprogramowania określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje, itp. innych odpowiednich sprzętów lub oprogramowania, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) systemom, technologiom, parametrom, fakcjom, itp. sprzętów lub oprogramowania opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto zamienne sprzęty oraz oprogramowanie, przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi sprzętami i istniejącym u Zamawiającego oprogramowaniem, a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli sprzęty lub oprogramowanie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 5. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego sprzętu lub oprogramowania dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryterium równoważności, o których mowa w pkt 5, w stosunku do sprzętów lub oprogramowania wskazanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48190000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione Formularze cen jednostkowych (osiem formularzy) – załączniki nr 1a do SIWZ; 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowań, Znak sprawy: IA1.282.74.2023.KL
Dodano: 2023-08-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, w tym multimedialnych oraz wyposażenia i sprzętu TIKdo Szkoły podstawowej nr 21 w Tychach ramach projektu pn.; „Nowa szkoła, nowe możliwości –podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 21 w Tychach” (poddziałanie11.1.4 RPO WSL 2014-2020)”
Dodano: 2021-04-07 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, w tym multimedialnych oraz wyposażenia i sprzętu TIK do Szkoły podstawowej nr 21 w Tychach ramach projektu pn.; „Nowa szkoła, nowe możliwości – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 21 w Tychach” (poddziałanie 11.1.4 RPO WSL 2014-2020)”
Dodano: 2021-03-18 - Zakup sprzętu elektronicznego i oprogramowania edukacyjnego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla placówek oświatowych z terenu gminy Czernichów
Dodano: 2021-02-15 - Wyposażenie pracowni w Szkole Podstawowej nr 9 w Bytomiu - PROGRAMY KOMPUTEROWE
Dodano: 2019-08-02 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W BYTOMIU – PROGRAMY KOMPUTEROWE
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrdniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2019-03-08 - Zakup i dostawa oprogramowania do nauki zawodu oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu ,,Lepsza jakość kształcenia - większa szansa na rynku pracy uczniów Zespołu Szkól im. Władysława Szafera w Złotym Potoku"
Dodano: 2018-09-07 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego (licencja na 17 stanowisk) do laboratorium językowego Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2017-09-05