Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowościach: Przejazd, Marianów, Miejska Dąbrowa i Mariampol

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231075 , fax. 48 6231217
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231075, fax. 48 6231217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowościach: Przejazd, Marianów, Miejska Dąbrowa i Mariampol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowościach: Przejazd, Marianów, Miejska Dąbrowa i Mariampol. Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekt wykonawczy, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiary robót , 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać demontaż 137 kpl istniejących opraw rtęciowych ze źródłem światła o mocy 125 W i 250 W oraz montaż 164 kpl opraw sodowych ze źródłem światła 100W i 70W w miejscowości Przejazd, Marianów, Miejska Dąbrowa i Mariampol na istniejącej sieci rozdzielczej nn. 3. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejących opraw rtęciowych ze źródłem światła, - demontaż istniejących przewodów zasilających oprawy, - demontaż istniejących podstaw bezpiecznikowych, - demontaż istniejących wysięgników stalowych, - montaż wysięgników jednoramiennych, - montaż opraw sodowych 100 W, - montaż opraw sodowych 70 W, - montaż podstaw bezpiecznikowych słupowych z wkładkami, - podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 750 V 2 x 2,5 mm?, - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, - pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy. 4. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 2 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, - wykonania dokumentacji powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych. - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót, 5. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. 6. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacjami można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 w siedzibie Zamawiającego. 2) Jeżeli w dokumentacji projektowej oraz w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw wyrobów wskazujących na ich producenta zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych odpowiadającym parametrom technicznym określonych w dokumentacji. 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 4) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 5) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 6) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, prawa energetycznego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 7) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.)oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr. 92, poz. 881). 8) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 45231400-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, - dodatkowy przedmiot - 31527200-8 - oświetlenie zewnętrzne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach