Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Ełk wraz z zapewnieniem finansowania.

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    ul. Kościuszki
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
    REGON: 79067109900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Ełk wraz z zapewnieniem finansowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ełk”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego rtęciowych i sodowych, na oprawy LED wraz z systemem sterowania w ilości 1189 szt. na terenie Gminy Ełk, zgodnie z opisem w Załączniku nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-użytkowy. Informacje o lokalizacji opraw do wymiany zawarte są w Załączniku nr 8a do SIWZ - Zestawienie opraw do wymiany, 2) dobudowa nowych opraw oświetlenia ulicznego LED na istniejących słupach wraz z systemem sterowania w ilości 379 szt. na terenie Gminy Ełk, zgodnie z opisem w Załączniku nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-użytkowy. Informacje o lokalizacji opraw do dobudowy zawarte są w Załącznik nr 8b do SIWZ - Zestawienie opraw do dobudowy, 3) wymiana na nowe 234 szt. i dobudowa nowych 379 szt. wysięgników na słupach na terenie Gminy Ełk, zgodnie z opisem w Załączniku nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-użytkowy. Informacje o lokalizacji wsporników do wymiany i dobudowy zawarte są w Załączniku nr 8a do SIWZ - Zestawienie opraw do wymiany oraz w Załączniku nr 8b do SIWZ - Zestawienie opraw do dobudowy. Zamawiający zakłada, że ilość wysięgników do wymiany określona w Załączniku nr 8a do SIWZ jest ilością minimalną. Wykonawca ma prawo wymienić większą ilość wysięgników o ile uzna to za konieczne lub przydatne z punktu widzenia obniżenia mocy opraw zainstalowanych lub warunków technicznych montażu, 4) budowa nowych 96 szt. szaf oświetlenia ulicznego przystosowanych do współpracy z systemem sterowania oświetleniem ulicznym, 5) montaż i uruchomienie systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-użytkowy, 6) wykonanie, przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych, dokumentacji technicznej modernizacji oświetlenia, 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 z dopiskiem: „Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Ełk wraz z zapewnieniem finansowania.” 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, musza być przypisane do konkretnego postepowania. W gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty - albo opisowo albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium na modernizację oświetlenia drogowego oraz dobudowę nowych punktów i linii oświetleniowych w Gminie Ełk”. Dokument ten należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 8. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w przedmiotowym oświadczeniu oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę, należy złożyć wraz z ofertą. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę winien w szczególności określać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach