Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48 89 5393472 , fax. +48 602816545
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
ul. Żołnierska 18a
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48 89 5393472, fax. +48 602816545
REGON: 29558000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Medyczne pompy infuzyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego urządzeń medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: Zadanie nr 1 – pompy infuzyjne (rodzaj pierwszy) do podawania leków dla dzieci – 40 szt. Zadanie nr 2 - pompy infuzyjne (rodzaj drugi) do podawania leków dla dzieci – 30 szt. Zadanie nr 3 - pompy infuzyjne (rodzaj trzeci) do podawania leków dla dzieci – 10 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33140000-3, 33194110-0. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w kwocie: - zadanie nr 1 – 3 000,00zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - zadanie nr 2 – 3 000,00zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - zadanie nr 3 – 1 000,00zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: PKO B P 02 14401228 0000 0000 0223 3304 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . ponadto oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów, parametrów i danych technicznych oferowanych urządzeń medycznych. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4. 5. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych do sal dydaktycznych Centrum Symulacji Medycznej UWM w Olsztynie w ramach projektu „Program rozwojowy Wydziału NM UWM w Olsztynie” współfinansowanego ze środków UE.
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2022-11-03 - Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2021-05-13 - Dostawa materiałów zużywalnych do sal dydaktycznych Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (nr umowy: POWR.05.03.00-00-0011/15).
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa leków do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakłądów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia 4
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa materiałów zużywalnych do sal dydaktycznych Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projektu pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (nr umowy: POWR.05.03.00-00-0011/15).
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2020-12-30