Przetargi.pl
Modernizacja osady Żednia 30

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja osady Żednia 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest: a) wykonanie remontu budynku mieszkalnego jednorodzinnego z poddaszem użytkowym b) wykonanie remontu budynku gospodarczego c) wykonanie dróg dojazdowych w tym czterech miejsc postojowych i chodników d) ogrodzenie siedliska Budynek Mieszkalny: 1. Rozbiórka dwóch betonowych murków zewnętrznych od strony zachodniej piwnicy i ścianki o wys. 74 cm w pom. kotłowni zgodnie z rys. rzutu piwnicy. 2. Demontaż ze ścian boazerii PCV (pomieszczenia piwnicy, klatka schodowa oraz korytarze na parterze i poddaszu). 3. Rozbiórka istniejących warstw posadzkowych w piwnicy i wymiana na nowe wg rys. przekroju. 4. Rozbiórka istniejącej posadzki betonowej na gruncie w piwnicy (pomieszczenia 1/1, 1/3 i 1/5) i pogłębienie pomieszczeń 1/1,1/2, 1/3 1/5, 1/6, 1/7 do wysokości 2,5 m w świetle wykończonej posadzki. Projektowane warstwy wg rys. przekroju. Wykończeniowa warstwa posadzki gres. 5. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w całym budynku i miejscowe poszerzenie otworów w piwnicy wg. rys. rzutu. 7. Demontaż balustrady stalowej schodów zewnętrznych. 8. Demontaż istniejącej podłogi z desek sosnowych w pom. kuchni na parterze i wykonanie posadzki z gresu na uprzednio wyrównane podłoże (poziom wykończonej posadzki powinien być zgodny z podłogą z desek w korytarzu). 9. W celu likwidacji szczelin i nierówności, demontaż i ponowne ułożenie oraz wycyklinowanie i polakierowanie istniejących podług z desek sosnowych na parterze i poddaszu. 10. Wykonanie niezbędnych przebić instalacyjnych (w tym projektowane dwa przewody wentylacyjne z rur stalowych ocynkowanych ?160mm w kuchni na parterze oraz spalinowy do agregatu w kotłowni) w stropach, w ścianach i w dachu. 11. Instalacja dodatkowych kanałów wentylacji z rur stalowych ocynkowanych ?160 mm w kuchni na parterze w tym obudowa kanałów płytą OSB i GK oraz spalinowego w pomieszczeniu kotłowni w piwnicy (odprowadzenie spalin z agregatu prądotwórczego). Udrożnienie istniejących przewodów kominowych spalinowych i do wentylacji pomieszczeń z uporządkowaniem podłączeń do konkretnych pomieszczeń. 12. Montaż wkładu kominowego ze stali kwasoodpornej w istniejącym kanale dymowym. 13. Demontaż istniejącego kotła olejowego i montaż nowego na paliwo stałe oraz bojlera na c.w.u według projektu instalacji sanitarnych. 14. Rozbudowa instalacji c.o., wod.-kan. oraz elektrycznych w piwnicy wg. proj. branżowych. 15. Wymurowanie ścian działowych wc w piwnicy z cegły ceramicznej dziurawki gr 6,5 cm, wg. rysunku rzutu. 16. Wymiana zużytej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz stolarki okiennej werand na nową zgodnie z rysunkami rzutów i zestawieniem stolarki. 17. Wymiana istniejących warstw elewacyjnych i ocieplenia ścian zewnętrznych budynku (szalówka z desek) zgodnie z rysunkiem. 18. Oklejenie istniejących ścian wewnętrznych parteru i poddasza na uprzednio wyrównane podłoże, płytą GKF gr.12,5 mm. 19. Wymiana poszycia ścian i glazury w łazience na parterze i poddaszu na wodoodporne płyty gipsowo-kartonowe gr.12,5 mm, oraz wykonanie nowej izolacji z wełny mineralne i foli paroizolacyjnej 0,02 mm. 20. Demontaż istniejącej podłogi z desek na werandach i wykonanie nowej zgodnie z rys. przekroju i detalu podłogi werandy. 21. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem ekstrudowanym XPS gr. 10 cm. i wyłożenie płytkami klinkierowymi w kolorze ceglanym. 22. Docieplenie ścian wewnętrznych działowych poddasza w konstrukcji szkieletowej gr.10cm na profilach stalowych, wg rys .rzutu. 23. Docieplenie ścian szkieletowych i stropu na poddaszu wełną mineralną wg rys. przekroju. 24. Wykonanie zadaszenia wejścia do piwnicy wg. rys. detalu oraz obróbek blacharskich, podokienników, rynien i rur spustowych. 25. Ułożenie płyt granitowych na schodach i podestach zewnętrznych w kolorze czerwonym oraz montaż balustrad stalowych. malowanych proszkowo w kol. czarnym wg. rys. detalu. 26. Montaż marmurowych parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach piwnicy. 27. Remont wnętrz pomieszczeń mieszkalnych (ściany, sufity, posadzki, schody drewniane) malowanie, szpachlowanie, lakierowanie. 28. W projekcie zagospodarowania terenu proponuje się: - niwelację terenu siedliska z zachowaniem dotychczasowego spadku w kierunku zachodnim wraz z wycinką krzewów i drzew. - wykonanie drogi dojazdowej na terenie siedliska i 4 miejsc parkingowych o łącznej powierzchni 314m2 oraz chodników pieszych o łącznej powierzchni 64m2 z kostki betonowej brukowej typu Superbruk S3 cegła wg zagospodarowania terenu oraz rys. detali nawierzchni. - wykonanie opaski żwirowej o szerokości 50cm o frakcji 8/16 mm wokół budynku. - rozbiórkę istniejącego ogrodzenia drewnianego i budowę nowego systemowego z paneli z siatki stalowej w kol. zielonym wg. rys. detalu. Budynek Gospodarczy: 1. Rozbiórka parterowej dobudówki w konstrukcji drewnianej przy zachodnim szczycie budynku gospodarczego. 2. Wymiana w ok. 30% poszycia z desek istniejących ścian zewnętrznych w konstrukcji szkieletowej. 3. Zamurowanie istniejących otworów w fundamencie o wym. 41x42 cm i 71x44 cm cegłą ceramiczną pełną. 4. Demontaż istniejącego pokrycia dachu z płyt falistych eternitu. 5. Wymiana w ok. 30% istniejących krokwi dachowych ~ ? 10 cm. 6. Wymiana istniejących desek stropowych poddasza. 7. Wykonanie wykopów oraz fundamentów zgodnie z rys. rzutów i przekroju. 8. Wykonanie izolacji poziomych i posadzek betonowych zgodnie z rys. przekrojów. 9. Instalacja trzech kanałów wentylacji grawitacyjnej z rur stalowych ocynkowanych ? 160 mm, obudowa kanałów płytą OSB i GK 12,5 mm i wyprowadzenie ponad połać dachu zgodnie z rysunkiem rzutów. 10. Wykonanie drzwi do pomieszczenia składu drewna 1/1 (wycięcie otworu w istniejącym poszyciu z desek, przeniesienie rygla nad projektowany otwór drzwiowy i montaż słupa dla ościeży drzwi) zgodnie z rysunkiem rzutu parteru. 11. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz stolarki okiennej na nową zgodnie z rysunkami rzutów i zestawieniem stolarki. 12. Budowa ścian garażu w konstrukcji szkieletowej z izolacją z wełny mineralnej gr. 10 cm i płytą 2 x GKF wg rysunku rzutu i przekroju. 13. Budowa stropu nad garażem w konstrukcji szkieletowej z izolacją z wełny mineralnej gr. 10 cm i płytą 2 x GKF wg rysunku przekroju. 14. Oklejenie istniejących ścian wewnętrznych z bali drewnianych na uprzednio oczyszczone i wyrównane podłoże, płytą GKF gr. 12,5 mm. 15. Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej w kol brązowym wraz z montażem płotków śniegowych. 16. Wykonanie cokołu z kamienia polnego. 17. Wykonanie szalówki z desek sosnowych lub świerkowych gr. 1,8 cm na istniejące poszycie ścian zewnętrznych zgodnie z przekrojami i rysunkiem elewacji. 18. Wykonanie obróbek blacharskich, podokienników, rynien i rur spustowych. 19. Remont wnętrz pomieszczeń gospodarczych (ściany, sufity) malowanie, szpachlowanie, lakierowanie. 2. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt wykonawczy architektury remontu budynku mieszkalnego - projekt wykonawczy architektury remontu budynku gospodarczego - projekt wykonawczy instalacji elektrycznych budynku gospodarczego - projekt wykonawczy instalacji elektrycznych budynku mieszkalnego -projekt wykonawczy instalacji sanitarnych budynku mieszkalnego - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - orientacyjne przedmiary robót budowlanych budynku mieszkalnego wraz z utwardzeniem terenu i wykonaniem ogrodzenia -orientacyjne przedmiary robót budowlanych budynku gospodarczego 3. Kody CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. 45000000-7 Roboty budowlane. 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania. 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który określają wymienione w p. 2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, oraz dokumentacja projektowa stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z: Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową. 6. Zakres robót budowlanych do wykonania oraz materiałów i urządzeń do zastosowania określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz załączonych orientacyjnych przedmiarach robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji projektowej występują nazwy własne wyrobów i materiałów budowlanych dopuszcza się rozwiązania równoważne z pozostawieniem kolorystki, wzornictwa oraz o parametrach technicznych zastosowanych materiałów takich samych lub lepszych. 8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiary robót (załączniki do SIWZ) nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementem pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 10 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 12. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom o wyrobach budowlanych Ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. c) Odbiór pogwarancyjny nastąpi nie później niż 14 dni roboczych przed upływem okresu gwarancji i rękojmi, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad i stanowić będzie podstawę do zwolnienia zatrzymanej części zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w pokoju Sekretarza przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach