Przetargi.pl
Modernizacja osady Leśnictwa Załachowo

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Szubin Wieś
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 523 910 337
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 523 910 337
    REGON: 9055076200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja osady Leśnictwa Załachowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających modernizacji osady Leśnictwa Załachowo, w tym rozbudowa i remont budynku mieszkalnego – leśniczówki, budowie budynku gospodarczo-garażowego z wiatą, rozbiórka budynków gospodarczych, montaż przydomowej oczyszczalni ścieków, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie tereny kostką brukową, wymiana ogrodzenia) oraz rozbiórka budynków gospodarczych oraz innych obiektów budowlanych. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Rozbudowa i remont budynku mieszkalnego – leśniczówki – budynek murowany z cegły, parterowy z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, kryty gontem bitumicznym. Ze szczytu budynku niższa dobudówka ze stropodachem krytym papą. Dane charakterystyczne budynku przed rozbudową: pow. użytkowa 183,19m2, pow. zabudowy 158,54m2, kubatura 549,57m2, Dane charakterystyczne budynku po rozbudowie: pow. użytkowa 223,64m2, pow. zabudowy 171,84m2, kubatura 672,24m2. - rozbudowa budynku o wiatrołap przed wejściem do kancelarii, pow. 13,30m2 wraz ze schodami żelbetowymi, dach konstrukcji drewnianej, kryty gontem bitumicznym, - rozbudowa poddasza budynku o dodatkowy pokój nad przybudówką wraz ze zwiększeniem połaci dachowych, - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznej w dobudowanych pomieszczeniach, - docieplenie ścian zewnętrznych całego budynku, wykonanie tynków strukturalnych, - częściowa zmiana układu pomieszczeń na parterze, - remont pomieszczeń na parterze – wykonanie gładzi gipsowych, wymiana paneli podłogowych, okładzin ceramicznych, malowanie, - wymiana armatury sanitarnej w łazienkach. II. Budowa budynku gospodarczo-garażowego i wiaty Ogólny opis projektowanego budynku: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego wolnostojącego z przylegającą do bocznej ściany wiatą drewnianą. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka w budynku murowanym betonowa, pod wiatą z kostki betonowej. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna drewniana, drzwi zewnętrzne aluminiowe, wewnętrzne stalowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz mineralne cienkowarstwowe malowane farbami silikonowymi. Dach dwuspadowy z prefabrykowanych konstrukcji drewnianych o pochyleniu połaci dachowych 250 Pokrycie dachu z blachodachówki. Wiata na słupach drewnianych posadowiona na stopach betonowych z dachem dwuspadowym, kryta blachodachówką. Budynek wyposażony w instalację elektryczną zasilanie z tablicy zalicznikowej budynku mieszkalnego oraz instalację wodną (zawór czerpalny na zewnątrz budynku). Budynek gospodarczo-garażowy składa się z garażu dwustanowiskowego, dwóch pomieszczeń gospodarczych oraz wiaty drewnianej. Powierzchnia użytkowa części murowanej budynku wynosi 78,61m2, powierzchnia użytkowa wiaty 23,72m2, powierzchnia zabudowy 115,62m2. III. Przydomowa oczyszczalnia ścieków Zamówienie obejmuje budowę przydomowej oczyszczalni ścieków odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z budynku mieszkalnego. Oczyszczalnia oparta na osadniku gnilnym o pojemności 2m3 oraz drenażu rozsączającym o łącznej długości 30m. IV. Zagospodarowanie terenu: - wykonanie niwelacji terenu, - utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej, miejsc postojowych oraz chodników i opasek przy budynkach, - demontaż ogrodzenia drewnianego, - montaż ogrodzenia systemowego z paneli stalowych na prefabrykowanym cokole, - montaż bramy wjazdowej oraz furtek. V. Rozbiórka budynków gospodarczych i innych obiektów: - budynek gospodarczy nr inw. 108/198 murowany, parterowy z użytkowym poddaszem, dach drewniany kryty eternitem, strop żelbetowy, posadzki betonowe. Powierzchnia użytkowa 155,67m2, pow. zabudowy 126,40m2, kubatura 695,48m3, - wiata drewniana (bez nr. inw.) konstrukcja na słupach drewnianych, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej kryty eternitem. Powierzchnia użytkowa 45,00m2, pow. zabudowy 46,41m2, kubatura 144,00m3, - wiata drewniana (bez nr. inw.) konstrukcja na słupach drewnianych, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, deskowany, kryty papą. Powierzchnia użytkowa 18,54m2, pow. zabudowy 21,32m2, kubatura 59,32m3, - budynek gospodarczy nr inw. 108/771 konstrukcja na słupach drewnianych, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, deskowany, kryty papą. Powierzchnia użytkowa 46,32m2, pow. zabudowy 50,23m2, kubatura 148,23m3, - budynek gospodarczy nr inw. 108/770 murowany, parterowy, dach drewniany, deskowany, kryty papą, Powierzchnia użytkowa 20,19m2, pow. zabudowy 25,11m2, kubatura 64,62m2, - budynek gospodarczy (bez nr. inw.) murowany, parterowy, stropodach żelbetowy kryty papą. Powierzchnia użytkowa 6,00m2, pow. zabudowy 8,75m2, kubatura 19,20m3. Prace przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 nr 216, poz. 1842) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 Nr 71 poz. 649). Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami. Wykonawca winien zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Miejsce wykonywania robót: Leśnictwo Załachowo, Załachowo 39, 89-210 Łabiszyn, działka ewidencyjna nr 3308/1 obręb ewidencyjny Załachowo, gmina Łabiszyn , Powiat Żnin, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Roboty związane z rozbudową budynku mieszkalnego oraz budową budynku gospodarczo-garażowego zostaną wykonane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, pozostałe roboty zostaną wykonane na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie dowolnego zakresu zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących zamówienie: a) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania („Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Czynności związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji projektowej wykonywane przez robotników budowlanych z wyłączeniem kierownika budowy oraz robót z branży instalacyjnej i sanitarnej (elektryczna, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania) a także robót związanych z zagospodarowaniem terenu (prace brukarskie, montaż ogrodzenia). c) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że osoby mające wykonywać te czynności, są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że osoby mające wykonywać te czynności, są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. d) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Za każdy przypadek naruszenia przez Wykonawcę Obowiązku Zatrudnienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy Pzp) o wartości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332. 4) Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium – przetarg na modernizację osady Leśnictwa Załachowo”. 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 14.04.2017r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź załączony do oferty. 9) Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt.7b Pzp. 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach