Przetargi.pl
Modernizacja odcinków dróg: 1. Modernizacja odcinka ul. Wodnej w m. Zaborze, 2. Modernizacja odcinka ul. Bagiennej w sołectwie Stawy Grojeckie w km od 0+155 do 0+373, 3. Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 1550/4 - ul. Kółkowa w Grojcu - etap II, 4. Modernizacja odcinka ul. M. Radziwiłł w sołectwie Stawy Grojeckie.

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 95 00 , fax. 33 844 95 10
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 95 00, fax. 33 844 95 10
    REGON: 54046900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinków dróg: 1. Modernizacja odcinka ul. Wodnej w m. Zaborze, 2. Modernizacja odcinka ul. Bagiennej w sołectwie Stawy Grojeckie w km od 0+155 do 0+373, 3. Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 1550/4 - ul. Kółkowa w Grojcu - etap II, 4. Modernizacja odcinka ul. M. Radziwiłł w sołectwie Stawy Grojeckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja odcinków dróg: 1. Modernizacja odcinka ul. Wodnej w m. Zaborze, 2. Modernizacja odcinka ul. Bagiennej w sołectwie Stawy Grojeckie w km od 0+155 do 0+373, 3. Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 1550/4 - ul. Kółkowa w Grojcu - etap II, 4. Modernizacja odcinka ul. M. Radziwiłł w sołectwie Stawy Grojeckie. 3.2. Wspólny Słownik Zamówienia: 45233140-2 - Roboty drogowe 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Modernizacja odcinka ul. Wodnej w m. Zaborze Zakres rzeczowy robót: 1. Roboty w km 0+000 - 0+170 - roboty ziemne - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5-5MPa) - grubość podbudowy 30 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - grubość podbudowy - 15 cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm - wykonanie pobocza 2. Roboty w km 0+170 - 0+340 - wyrównanie istniejącej drogi tłuczniem o grubości po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie pobocza ziemnego Zadanie dofinansowane w ramach środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych 2 Modernizacja odcinka ul. Bagiennej w sołectwie Stawy Grojeckie w km od 0+155 do 0+373 Zakres rzeczowy robót: - roboty ziemne - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5-5MPa) - grubość podbudowy 30 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - grubość podbudowy - 15 cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm - wykonanie pobocza Zadanie dofinansowane w ramach środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych 3 Modernizacja drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 1550/4 - ul. Kółkowa w Grojcu - etap III Zakres rzeczowy robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm - wykonanie pobocza - oczyszczenie odcinka rowu przydrożnego Zadanie dofinansowane w ramach środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych 4 Modernizacja odcinka ul. M. Radziwiłł w sołectwie Stawy Grojeckie Zakres rzeczowy robót: - roboty ziemne - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5-5MPa) - grubość podbudowy 30 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - grubość podbudowy - 15 cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4cm - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm - wykonanie pobocza 3.4. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 1 wszystkich części zamówienia 0 maksymalnej liczby części zamówienia: [ ] 0 tylko jednej części zamówienia. 3.6. Miejsce realizacji: Sołectwa : Zaborze, Grojec, Stawy Grojeckie dla zadania częściowego: 1, 2, 3, 4 3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.8. UWAGI DODATKOWE dotyczące wszystkich zadań/części: • Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych • Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. • Roboty należy prowadzić zgodnie z sztuką budowlaną oraz przedmiarem robót określającym przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ. • Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. • Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowym, • Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. • Szczegółowy zakres robót obejmuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, • Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu poprzedniego. • Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją • Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. • Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. • Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą • Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 48 m-cy i nie dłuższy niż 72 m-ce. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. • Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. powyżej. • Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany • Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. • W związku z dofinansowaniem zadania ze środków budżetu województwa małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych – dotyczy zadania od 1 do 3 Zamawiający zastrzega możliwość dokonania odbioru końcowego po podpisaniu umowy z województwem małopolskim w sprawie dofinansowania w/w zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-06-14 do godz. 12:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.1. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia. 13.3. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 13.4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty lecz nie zszywać z nią trwale. 13.5. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium na podstawie przesłanek wskazanych treści art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP 13.6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a: ustalać beneficjenta gwarancji b: określać kwotę gwarantowana w złotych polskich – określona w SIWZ c: określać termin ważności gwarancji – określony w SIWZ d:określać przedmiot gwarancji – określony w SIWZ e: być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca składa Zamawiającemu Oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 4 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Kosztorysy ofertowe Kosztorysy ofertowe dla każdej części/zadania oddzielnie należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Kosztorysy mają uwzględniać przedmiary robót, Specyfikację techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dokumentację, opis przedmiotu zamówienia (pkt. 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt. 17 SIWZ), istotne postanowienia umowy Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach