Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pyrzycach w ramach Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5791960 , fax. 091 5701225
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Kościuszki 26 26
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5791960, fax. 091 5701225
    REGON: 81087750300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpyrzyce.pl, www.bip.ppkpyrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pyrzycach w ramach Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pyrzycach w ramach Projektu pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Pyrzycach współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych obiektów zlokalizowanych na terenie oczyszczalni w Pyrzycach oraz pompowni głównej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zamieszczone w Części III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: a) Projekt Budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę Robót Budowlanych, b) przedmiar robót, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ZAKRES POSZCZEGÓLNYCH ROBÓT: I. Roboty ziemne obejmują: a) wykonanie wykopów pod sieci technologiczne (rurociągi i studnie), b) wykonanie rozbiórki grobli stawów nr 1 i nr 2, wykonanie podsypek oraz skarp i nasypów dla uformowania IV laguny osadowej, c) formowanie nasypów przy stawie nr 4 dla wykonania trzcinowiska, d) obsypanie nowych obiektów, zasypanie wykopów pod sieci technologiczne. II. Roboty rozbiórkowe obejmują: a) komora krat: rozbiórka posadzki i podłoża wraz z podsypką, b) pompownia główna: rozkucie skosów w komorze pompowni, demontaż luków montażowych, c) pomieszczenia dyspozytorni i pomieszczenia socjalne: skucie glazury, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, skucie posadzek z terakoty i lastrika, rozbiórka obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia z papy, d) budynek administracyjny: skucie glazury, demontaż stolarki okiennej, rozbiórka obróbek blacharskich, e) komora beztlenowa (zbiornik retencyjny): rozebranie ścianki działowej fi 13,80 m z bali drewnianych i profili stalowych, f) reaktory R1 i R2: rozebranie ścianek działowych fi 13,80 m z bali drewnianych i profili stalowych, rozebranie betonu podtorza, g) rozebranie portierni na terenie oczyszczalni ścieków, h) rozebranie wiaty stalowej na terenie oczyszczalni ścieków, i) demontaż bram wjazdowych na teren oczyszczalni i teren przepompowni, j) rozebranie starych punktów zlewnych i punktów wapnowania na przepompowni, k) rozbiórka przykryć zbiorników magazynowych siarczanu, l) rozebranie poletek osadowych przy piaskowniku pionowym. III. Roboty betonowe - wykonanie: a) ściany i dno piaskownika pionowego, b) posadzki, ściany żelbetowe pompowni głównej, c) ścianki żelbetowe, szyby żelbetowe i in. roboty betonowe wewnątrz reaktorów R1 i R2 i Zbiornika 2, d) obniżenie posadzki, wykonanie kanału wg Projektu w budynku krat, e) wykonanie fundamentu pod stację zlewną na przepompowni, f) wykonanie robót betonowych i żelbetowych komory rozdziału z zagęszczaczem osadu. IV. Roboty zbrojarskie - wykonanie: a) ścian i dna piaskownika pionowego, b) posadzek, ścian działowych żelbetowych pompowni głównej, c) ścianek żelbetowych, szybów żelbetowych i in. robót betonowych wewnątrz reaktorów R1 i R2 i Zbiornika 2, d) obniżenie posadzki, wykonanie kanału wg projektu w budynku krat e) wykonanie fundamentu pod stację zlewną na przepompowni f) wykonanie robót betonowych i żelbetowych komory rozdziału z zagęszczaczem osadu. V. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych: a) ścian i dna piaskownika pionowego, b) posadzek, ścian działowych żelbetowych pompowni głównej, c) ścianek żelbetowych, szybów żelbetowych i in. robót betonowych wewnątrz reaktorów R1 i R2 i Zbiornika 2, d) posadzki i kanału wg projektu w budynku krat, e) fundamentu pod stację zlewną na przepompowni, f) robót betonowych i żelbetowych komory rozdziału z zagęszczaczem osadu. VI. Roboty elewacyjne - związane z wykonaniem elewacji na obiektach: a) Dyspozytornia i pomieszczenie socjalne, b) Budynek administracyjny, c) Budynek dmuchaw, d) Budynek hydroforni, e) Budynek magazynowy, f) Budynek garażowy, g) Budynek kotłowni, h) Budynek stacji trafo i obiekty rozdzielni przy reaktorach. VII. Wykonanie lekkich obudów ścian i dachów z blach: a) reaktory R1, R2 i Zbiornik 2: obudowa z blachy fałdowej na pod - konstrukcji stalowej, b) komora krat: rozebranie obudowy dachu i ścian z blachy, demontaż części konstrukcji stalowej, wykonanie nowej obudowy dachu i ścian z płyt stalowych warstwowych z rdzeniem styropianowym bądź poliuretanowym, c) pompownia główna: rozebranie obudowy dachu i ścian z blachy, demontaż części konstrukcji stalowej, wykonanie nowej obudowy dachu i ścian z płyt stalowych warstwowych z rdzeniem styropianowym bądź poliuretanowym, d) rozebranie obudowy ścian piaskownika/komory rozdziału, demontaż konstrukcji nośnej, wykonanie nowej obudowy komory rozdziału z zagęszczaczem - nowa funkcja obiektu, e) rozebranie starego zadaszenia rozdzielni przy reaktorach i zbiorniku retencyjnym i wykonanie nowego pokrycia z blachy fałdowej. VIII. Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej PVC: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w dyspozytorni i pomieszczeniu socjalnym, w budynku administracyjnym, hydroforni, stolarka o współczynniku przenikania ciepła max 0,9 W/m2K, b) wykonanie okien i drzwi w budynku krat i budynku pompowni głównej. IX. Roboty ślusarskie: Związane z wykonaniem balustrad oraz montażu akcesoriów stalowych, przewidzianych do wykonania przy realizacji robót X. Podłoża i posadzki betonowe: a) wykonanie posadzek z płytek gresowych w remontowanych budynkach: dyspozytorni i pomieszczeniu socjalnym, budynku administracyjnym, hydroforni, budynku krat, b) naprawa ubytków posadzki betonowej. XI. Naprawa konstrukcji betonowych - roboty dotyczące: a) uszczelnienie ścian zbiorników reaktorów i zbiornika retencyjnego, b) remont podtorza, c) remont komory zasuw rurociągów tłocznych pompowni głównej. XII. Wykonanie nawierzchni drogowych i utwardzonych - wykonanie robót dotyczących: a) profilowania i zagęszczania mechanicznego podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, b) wykonania warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm w korycie i na poszerzeniach, c) wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, układanej na podsypce cementowo - piaskowej, d) obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. XIII. Wykonanie tynków wewnętrznych: a) uzupełnienie tynków na zamurowanych otworach w obiektach: dyspozytornia i pomieszczenie socjalne oraz budynek administracyjny, b) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach w dyspozytorni, pomieszczeniach socjalnych i budynku administracyjnym. XIV. Roboty malarskie - wykonanie: a) powłok malarskich przy zastosowaniu farby emulsyjnej w budynku dyspozytorni i pomieszczeniach socjalnych oraz budynku administracyjnym, budynku dmuchaw, budynku hydroforni, budynku trafo, budynków rozdzielni, magazynów i garaży, b) powłok malarskich przy zastosowaniu farby chlorokauczukowej na elementach stalowych podlegających renowacji. XV. Roboty murowe - do zrealizowania na obiektach: a) Dyspozytorni i pomieszczenia socjalne, b) Budynku administracyjnego, c) Budynku hydroforni. XVI. Wykonanie okładzin wewnętrznych ceramicznych w obiektach: W budynku administracyjnym, budynku hydroforni, dyspozytorni z pomieszczeniem socjalnych i budynku krat. XVII. XXVII. Obróbki blacharskie: Wykonania robót blacharskich wraz z wymianą rynien i rur spustowych na budynku administracyjnym, hydroforni, budynek dmuchaw, budynek trafo, budynki garażowe i magazynowe, budynku kotłowni oraz dyspozytorni i pomieszczenia socjalnego pompowni głównej. XVIII. Roboty pokrywcze Wykonanie pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej na obiektach: a) dyspozytorni i pomieszczenia socjalne, b) budynek administracyjny, c) budynek dmuchaw, d) budynek hydroforni, e) budynek trafo, f) budynki garażowe i magazynowe, g) budynek kotłowni. XIX. Roboty elektryczne i AKPiA: W ramach robót związanych z zakresem elektryki i AKPiA: a) wykonanie szaf i rozdzielnic w części elektrycznej i AKPiA ze sterownikami i przynależnym wyposażeniem dodatkowym dla modernizowanych i nowopowstałych obiektów oczyszczalni ścieków i pompowni głównej, b) wykonanie układu pomiaru poziomu w zbiorniku pompowni: - automatykę sterowania pompami w zależności od poziomu cieczy, - układy zabezpieczające obwody i pompy; c) wyposażenie stanowisk operatorskich w sprzęt komputerowy i drukarkę d) wyposażenie stanowiska biurowego w komputer biurowy do kontroli i archiwizacji danych e) zastosowanie dwu kamer przemysłowych podłączonych do drugiego komputera pracującego jako serwer podłączony do Internetu; f) zastosowanie połączenia radiowego z przepompownią ścieków w celu wizualizacji i rejestracji stanów pracy urządzeń oraz poziomu w zbiorniku czerpnym; g) zastosowanie połączenia z Internetem w celu zdalnego przeglądania danych i podglądu z kamer; h) zamontowanie sterownika w Centralnej Sterowni, pozwalającego kontrolować obiekt przepompowni i oczyszczalni ścieków; i) montaż sygnalizacji alarmowej wewnątrz sterowni oraz na zewnątrz budynku; j) dostarczenie licencji oprogramowania narzędziowego, k) wyposażenie i dostawa aparatury kontrolno - pomiarowej tj. należy opomiarować przepływ ścieków surowych i oczyszczonych, przepływ osadu nadmiernego, zawartość tlenu rozpuszczonego, temperatury, wysokości osadu w osadniku, stężenia osadu, odczynu pH, z możliwością sterowania ręcznego i automatycznego i wizualizacją procesów w stacji operatorskiej która powinna zapewnić: - zarządzanie automatyczne technologią oczyszczalni, - zmianę parametrów technologicznych oczyszczalni, - archiwizację danych, - tworzenie wykresów wybranych parametrów i ich wydruk, - monitoring stanów bieżących i awaryjnych oczyszczalni; l) wykonanie szafek obiektowych AKPiA, m) wymiana i wykonanie sieci kablowych dla potrzeb zasilania energetycznego i układu AKPiA, n) zastosowanie falowników uniwersalnych ze sterowaniem bezczujnikowym wektorowym do sterowania pracy pomp i in. urządzeń, o) wymiana instalacji oświetlenia i gniazd w pomieszczeniach obiektów oczyszczalni i przepompowni ścieków, p) wykonanie bram wjazdowych automatycznych, furtka - montaż domofonu na pompowni i oczyszczalni, q) wymiana oświetlenia zewnętrznego - wymiana słupów i lamp na energooszczędne r) wymiana transformatorów na typ suchy - żywiczny na oczyszczalni i pompowni głównej dostosowanych do mocy projektowanych urządzeń, s) wyposażenie oczyszczalni i przepompowni w agregaty prądotwórcze dostosowane do zapotrzebowania mocy, t) sterowanie komputerowe zastosowane jako priorytetowe, a sterowanie ręczne stosowane jest tylko w przypadkach awaryjnych lub remontowych, u) zastosowanie zasilaczy awaryjnych (UPS) przy stanowiskach komputerowych, v) w systemie komputerowym zastosować obowiązek logowania się operatora, technologa itd., w) zasilanie urządzeń automatyki zabezpieczyć przed przepięciami, x) wykonanie instalacji odgromowej na obiektach oczyszczalni i pompowni głównej. XX. Sieci technologiczne - wykonanie: a) sieci i rurociągów z rur ze stali kwasoodpornej, b) sieci z rur PVC-U 6 bar, c) montażu armatury na rurociągach. XXI. Wewnętrzne instalacje wodno - kanalizacyjne: Wykonanie wymiany armatury wodnej oraz kanalizacyjnej w: a) pomieszczeniach sanitarnych dyspozytorni, b) pomieszczeniach sanitarnych budynku administracyjnego, c) wykonanie instalacji wodociągowej do punktu zlewnego, d) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do budynku krat - płukanie skratek z rur PE, e) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do obiektu pompowni - płukanie piaskownika - z rur PE, f) wykonanie instalacji wodociągowej do budynku krat - płukanie skratek. g) wykonanie instalacji wodociągowej do obiektu pompowni - płukanie piaskownika, h) wymiana instalacji wodociągowej hydroforni. XXII. Technologia przepompowni i oczyszczalni: a) Punkt stacji zlewczej: - likwidacja starych punktów zlewnych wraz ze stanowiskami do wapnowania, - wykonanie stacji zlewczej ścieków dowożonych. b) Komora krat: - demontaż kraty mechanicznej typ KUMP- 1 kpl., - demontaż kraty ręcznej - 1 kpl., - montaż automatycznej kraty schodkowej, - montaż podajnika odwadniającego, - montaż ręcznej kraty, - montaż zastawek kanałowych o napędzie ręcznym, - montaż sprężarki, - doprowadzenie wody do płukania skratek. c) Pompownia tymczasowa: - demontaż wyposażenia pompowni tymczasowej, - montaż wyposażenia pompowni tymczasowej (pompy samozasysające, zawory zwrotne, zawory odpowietrzające, zawory odcinające, kosz ssawny, rurociągi ssawne, rurociągi tłoczne). d) Pompownia główna, piaskownik pionowy, separator - płuczka piasku: - demontaż pomp z prowadnicami oraz stopami sprzęgającymi, - demontaż rurociągów tłocznych fi 150 mm - 12m, - wymiana rurociągów fi 400 mm do komory zasuw, - montaż pomp samozasysających z silnikami 30 kW, - montaż rurociągów tłocznych wraz z armaturą, - wyposażenie komory ssawnej pomp, - montaż zasuwy fi 400 mm, - montaż rury dopływowej fi 800 mm KO, - montaż wysięgnika o napędzie elektrycznym i udźwigu 1 t, - montaż zastawek o napędzie automatycznym i ręcznym, - montaż wyposażenia wewnętrznego piaskownika (rura dopływowa i centralna, zespół przegród skośnych, koryto przelewowe), - montaż pompy do usuwania piasku, - montaż separatora piasku, - montaż płuczki piasku, - doprowadzenie wody wodociągowej do płukania piasku. e) Komora rozdziału ścieków surowych: - demontaż armatury istniejącej w komorze rozdziału ścieków surowych, - montaż nowej armatury i wyposażenie komory. f) Zbiornik retencyjny: - demontaż wyposażenia biooxybloku: pomostów obrotowych, aeratorów, pierścieni pływających, pomp, koryt wraz z belkami podtrzymującymi, szyny jezdnej, przegród w osadniku, - demontaż ścianki działowej, - montaż zasuwy odcinającej, - montaż zastawek naściennych, - montaż pompy, - montaż mieszadeł pompujących, - wykonanie nowych schodów z KO. g) Reaktory R 1 i R 2: - demontaż wyposażenia biooxybloku: pomostów obrotowych, aeratorów, pierścieni pływających, pomp, koryt wraz z belkami podtrzymującymi, szyny jezdnej, przegród w osadniku -2 kpl., - montaż pomostów obrotowych, - montaż pomp recyrkulatu, - montaż pomp osadowych, - montaż zestawów mieszająco - napowietrzających z dyfuzorami, - montaż instalacji sprężonego powietrza, - montaż mieszadeł łopatkowych, - montaż aeratorów powierzchniowych z wirnikiem pompującym, - montaż przegród epoksydowych w osadniku, - montaż koryt z KO, - montaż instalacji zdmuchiwania piany, - montaż instalacji czyszczenia koryt, - montaż rurociągów KO z armaturą - doprowadzających ścieki surowe do reaktorów, - montaż rurociągów odwadniających z KO, - montaż rurociągów spustu osadu nadmiernego z KO, - montaż rurociągu sprężonego powietrza do R1 i R2. h) Stacja dozowania koagulantu (PIX) Wykonanie kompletnej stacji wraz z wanną betonową i zbiornikiem. i) Komora rozdziału z zagęszczaczem osadu: - demontaż wyposażenia piaskownika, - montaż schodów, - montaż pomostów obsługi, - montaż korpusu zagęszczacza osadu, - montaż armatury i wyposażenia technologicznego, - montaż tymczasowej instalacji dopływu ścieków - na czas prowadzonych prac modernizacyjnych. j) Pompownia lokalna Wymiana pomp wraz z armaturą. k) Laguny osadowe: - dodatkowe wykonanie na lagunie 4 zabezpieczenia dna i skarp poprzez wyłożenie płytami YOMB, - wykonania wjazdu z płyt drogowych, - wykonanie pomostu na lagunie nowej, - na lagunach istniejących nr 1, 2, 3 wymiana drenażu oraz pomostów. l) Staw retencyjny: - wymiana pomostów, - wymiana studni betonowych, - wymiana zasuw. - oczyszczenie stawu. m) Trzcinowisko: - wyłączenie istniejącego 4 stawu z eksploatacji celem zamiany na trzcinowisko, - wykonanie uformowania skarpy, - wykonanie obsadzenia trzciną dna stawu. Studnia zbiorcza i koryto odpływowe: Należy dokonać: - wymiany pokrycia z istniejącego drewnianego na tworzywowe wzmocnione PEHD, - wymiany barierek stalowych na barierki ze stali KO. W budynku administracyjnym należy dodatkowo wykonać: - wymiana wentylacji mechaniczno - grawitacyjna, - wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, - wymiana istniejących podgrzewaczy wody o zbiorniku 100 l. - 2 szt. na nowe, o takich samych parametrach, - wymiana istniejącego podgrzewacza przepływowego szt. 1 w pomieszczeniu WC na nowy, o takich samych parametrach, - schody należy obłożyć płytkami antypoślizgowymi, dokonać wymiany poręczy, - montaż rolet pomieszczeniach biurowych, laboratorium i dyspozytorni, - dopasowanych do okien. Należy dostarczyć wyposażenie budynku i laboratorium: - meble oraz wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych i socjalnych (biurka, stoły, krzesła, szafy, regały). Wymiana zaworów termostatycznych grzejnikowych. - pralka automatyczna w klasie energetycznej A+, - lodówka z zamrażalnikiem z technologią No Frost lub inną technologia opartą na intensywnym krążeniu zimnego powietrza wskutek czego wilgoć jest usuwana z zamrażalnika, co zapobiega osadzaniu się szronu na przechowywanych produktach oraz lodu we wnętrzu urządzenia, a mrożone produkty nie przywierają do siebie, co pozwala utrzymać pełną kontrolę nad zawartością zamrażarki, a ponadto zachowują jakość, barwę i zapach, a brak szronu i lodu umożliwia optymalne wykorzystanie powierzchni przeznaczonej do przechowywania oraz pozwala uniknąć czasochłonnego rozmrażania i czyszczenia. Wyposażenie laboratorium w sprzęt laboratoryjny: - pehametr przenośny, - tlenomierz, - waga laboratoryjna z zakresem od 50 mlgram do 200 gram ze stołem - komplet, - suszarka laboratoryjna, - destylarka, - chłodziarka, - cieplarka, - zestaw do oznaczania BZT5, - pipety automatyczne - szt. 4., - wago suszarka. Budynek hydroforni - wymiana pompy i armatury w studni głębinowej - pompa G80, - należy dokonać podziału funkcjonalności poprzez ustawienie ścianki działowej z drzwiami, - umiejscowić stację PIX. W wydzielonym pomieszczeniu, - wykonać przykrycie pomieszczenia kondygnacji podziemnej uchylne stropowe, - wymienić wentylację mechaniczno - grawitacyjną na nową identycznych parametrach co obecnie istniejąca, - wymienić instalację elektryczną i oświetlenie na nową, - wymienić posadzki antypoślizgowe, - wymienić istniejące drzwi na drzwi metalowe ocieplane, stolarkę okienną, - demontaż wyposażenia starej instalacji dozowania siarczanu żelazowego, - montaż umywalki z podgrzewaczem przepływowym montowanym pod umywalką. Należy zabezpieczyć zewnętrzne zbiorniki magazynowe siarczanu klapami - 3 kpl., oraz wykonać nowe pokrycie zbiorników przed budynkiem. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków i pompowni głównej. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z oferta składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ze względu na prowadzenie postępowania w języku polskim, uważa za nieobowiązujące zapisy w języku obcym znajdujące się w Dokumentacji Technicznej - Część szczegółowa do projektu 02- Załącznik B01. W Załączniku B01 obowiązuje tylko część w języku polskim dotycząca parametrów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 Pzp) a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale 11 ust. 3 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Z wniesionego wadium, w tym także treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale XI ust. 3 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia, znak sprawy: 1/2012 na Modernizację oczyszczalni ścieków w Pyrzycach. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym że wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Bank GBS Gorzów Wlkp. 84 8363 0004 0002 1757 2000 0001. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 02.03.2012 r. godzina 10:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca może załączyć do oferty przelew, o którym mowa w ust. 6 rozdziału XI. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (stwierdzenie wpływu pieniędzy na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert) nastąpi na podstawie dokumentu otrzymanego z banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w ust 6 rozdziału XI potwierdzającego uznanie rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na ten rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9. Kopię lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b) - e) niniejszego rozdziału (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 02.03.2012 r. 10. Wadium może wnieść osoba trzecia. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. II. Zwrot wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 niniejszego rozdziału, tj. art. 46 ust. 4a Pzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 niniejszego rozdziału, tj. art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego (jeżeli wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym), na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. III. Zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ppkpyrzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach