Gmina Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
REGON: 29101004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Marzysz" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Marzysz" w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie współfinansowane jest w ramach działania 4.3 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” objętego Regionalnym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Dodatkowo wszelkie wykonane prace projektowe i wykonawcze muszą być zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej oraz regulaminem konkursu, a także obowiązującymi przepisami i Normami. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót obejmujących „Modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Marzysz” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Przedsięwzięcie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu zadania pn. “Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Marzysz” musi zapewnić, że jakość oczyszczonych ścieków odpływających z oczyszczalni do odbiornika będzie, co najmniej zgodna (lub lepsza z normami: - polskimi określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. 2014, poz. 1800) i z Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku – Prawo wodne (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami). - europejskimi określonymi w Dyrektywie Rady Wspólnoty Europejskiej 91/271 z dnia 21.05.1991 roku dotyczącej oczyszczania ścieków komunalnych oraz uzupełnieniem nr 98/151/UE z dnia 27.02.1998 roku. W ujęciu ogólnym zamówienie dla oczyszczalni w miejscowości Marzysz obejmuje: - sporządzenie projektu wstępnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego; - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów, opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę i zgłoszeniami dla robót niewymagających pozwolenia; - sporządzenie projektów wykonawczych; - wykonanie robót budowlanych; - dostawę i montaż wyposażenia technologicznego, sprzętu i maszyn na podstawie powyższych projektów, - dostawę i montaż systemu zasilania obiektowego w energie elektryczną, sterowania, AKPiA i monitorowania stanów pracy w obiektach oczyszczalni, z odwzorowaniem sygnałów w budynku oczyszczalni (na podstawie wykonanego projektu), - przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla oczyszczalni (w tym rozruchu nowych urządzeń) oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni w użytkowanie. Zakres inwestycji pn.: „Przebudowa (modernizacja) systemu AKPiA wraz z wymianą urządzeń technologicznych w oczyszczalni ścieków w miejscowości Marzysz, gmina Daleszyce.” obejmować będzie: - przebudowę (modernizację) systemu AKPiA W zakresie przebudowy (modernizacji) systemu AKPiA przewiduję się: - przeprogramowanie istniejącego sterownika głównego oraz zaprojektowanie i wykonanie sterowania w oparciu o komputer przemysłowy monitorem 24” i system SCADA (z możliwością zdalnej obsługi przez internet - WEB Client oraz przez urządzenia mobilne: smartphone, tablet itp.), - zaprojektowanie archiwizacji i przedstawienia graficznego danych pomiarowych i parametrów pracy urządzeń technologicznych, - wymianę sond pomiarowych z przetwornikami na nowe, - zabudowę 2 dodatkowych falowników do sterowania pracą dmuchaw - co zmniejszy energochłonność oczyszczalni, - zabudowę czujnika ciśnienia na kolektorze głównym powietrza oraz 2 przepustnic regulacyjnych sterowanych elektrycznie na kolektorach powietrza doprowadzających powietrze do ciągów oczyszczania biologicznego, - wymianę skorodowanych szafek rozdzielnic elektrycznych na nowe, - wymiana aparatury łączeniowej, zabezpieczeń i okablowania szafy (pola zasilającego urządzenia) w rozdzielni głównej - wymianę uszkodzonych i wyeksploatowanych urządzeń technologicznych na nowe, zakup urządzeń rezerwowych oraz remont urządzeń. Urządzenia rezerwowe należy dostarczyć tego samego typu co urządzenia podstawowe, - zabudowę przepustnic sterowanych elektrycznie na rurociągach doprowadzających powietrze do poszczególnych rurociągów, - zabudowę czujników ciśnienia na wspólnym kolektorze powietrza do sterowania pracą dmuchaw. W ramach przedsięwzięcia planuje się prowadzenie prac w następujących obiektach oczyszczalni: - Obiekt nr 1 - Pompownia ścieków surowych - Obiekt nr 2 - Urządzenie Oczyszczania Mechanicznego - Obiekt nr 3 - Punkt Zlewny Ścieków Dowożonych - Obiekt nr 4 - Blok Oczyszczania Biologicznego - Obiekt nr 7.2 - Wiata Technologiczna - Stanowisko Dmuchaw - Obiekt nr 8 - Budynek Technologiczno-Socjalny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
Dodano: 2024-06-14 - Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Końskich przy ul. Wjazdowej
Dodano: 2024-05-17 - Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
Dodano: 2024-04-26 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2024-01-01 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2023-11-22 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim”
Dodano: 2023-10-17 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a”
Dodano: 2023-09-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipa, Korytnica, Jawór, Karsy, Niziny
Dodano: 2023-05-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy sieci wodociągowej w Kielcach w zakresie: Części 1: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego do komory wodociągowej na wysokości budynku nr 84) Zadanie 2 – ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego (od ul. Warszawskiej do ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego) Części 2: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od Al. IX Wieków Kielc do ul. Jesionowej)
Dodano: 2021-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania przebudowy piaskowników na terenie Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka”
Dodano: 2021-04-26