Przetargi.pl
Modernizacja obory nr 1 oraz budowa obiektów towarzyszących.

Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-122 Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5299192 w. 214 , fax. 065 5299464
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice
    ul. Mielżyńskich 14 14
    64-122 Pawłowice, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5299192 w. 214, fax. 065 5299464
    REGON: 00007972800093
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna (jednostka badawczo-rozwojowa).

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obory nr 1 oraz budowa obiektów towarzyszących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja obory nr 1 oraz budowa obiektów towarzyszących. 1)modernizację obory nr 1 na porodówkę i stanowiska dla krów zasuszonych bez budowy zadaszenia nad wybiegiem dla krów. Zakres prac obejmuje: a) roboty budowlane związane z modernizacją, b) budowę płyty gnojowej zagłębionej, c) wykonanie przyłącza elektrycznego napowietrznego (tymczasowe), d) wykonanie przyłącza kablowego nn od agregatu prądotwórczego do zlewni mleka w oborze nr 1, e) kruszenie gruzu budowlanego powstałego z częściowej rozbiórki obiektu. 2) budowa silosu przejazdowego do kiszenia młóta browarnianego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 70.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania w/w zamówienia;tj. w okresie ostatnich pieciu lat przed wszczęciem postępowania albo jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie: a) wykonali od podstaw lub dokonali kompleksowej przebudowy (modernizacji) co najmniej dwóch obiektów na porodówki i stanowiska dla krów zasuszonych dla min. 100 krów mlecznych każdy, odpowiadajacy swoim rodzajem i wartością robotom stanowiacym przedmiot niniejszego zamówienia, 3) posiadają aktualną dezycję od Starosty Leszczyńskiego zezwalającą na usuwanie azbestu na terenie powiatu leszczyńskiego wystawioną przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i ważną w całym okresie realizacji umowy 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i przedstawią: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na wartość min. 2 mln PLN (słownie: dwa milony złotych) lub zdolnosć kredytową wykonawcy na wartość minimum 2 mln PLN (słownie: dwa miliony złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, b) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, o wartości ubezpieczenia minimum: 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy);i przedstawiają: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,Że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległuch płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdpawlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach