Przetargi.pl
Modernizacja obiektów budowlanych na terenie fermy owiec w Kociugach.

Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-122 Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5299192 w. 214 , fax. 065 5299464
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice
    ul. Mielżyńskich 14 14
    64-122 Pawłowice, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5299192 w. 214, fax. 065 5299464
    REGON: 00007972800093
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: rolnictwo, działalność naukowo-badawcza i inne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów budowlanych na terenie fermy owiec w Kociugach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja obiektów budowlanych na terenie fermy owiec w Kociugach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont budynku magazynowo-gospodarczego i garażowego, 2) wykonanie bramy wjazdowej (metalowej) o szerokości 7 metrów, 3) modernizacja owczarni nr 2: a) wymiana pokrycia dachu eternitowego na blachę trapezową, b) wymiana kanałów dachowych wentylacji grawitacyjnej, c) wykonanie nowej instalacji odgromowej, d) wymiana pokrycia nad wybiegami dla owiec z eternitu falistego na płyty faliste tzw. Eurofala, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, f) naprawa elewacji, g) wymiana instalacji wodociągowej wewnętrznej, h) remont pomostu obserwacyjnego, 4) wymiana pokrycia dachu stodoły polnej z eternitu na blachę falistą ocynkowaną, 5) naprawa elewacji jednej ściany szczytowej owczarni nr 3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlany pełnobranżowy z przyłączami, 2) przedmiary robót, Dokumenty na nośniku elektronicznym można nieodpłatnie odebrać w biurze nr 4 ZD Pawłowice (lewa oficyna). Osoba wydająca - Mieczysław Śmigielski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 20.000,- PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy wyłącznie, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania albo, jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie: a) wykonali od podstaw lub dokonali kompleksowej przebudowy ( modernizacji) co najmniej dwóch obiektów gospodarskich łącznie z usunięciem i utylizacją pokrycia dachów z azbestu, objętych kodem CPV 45 21 32 40-7 Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 3) posiadają aktualną decyzję Starosty Leszczyńskiego zezwalającą na usuwanie azbestu na terenie powiatu leszczyńskiego wystawioną przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i ważną w całym okresie realizacji umowy, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i przedstawią: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na wartość minimum 500 000 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową wykonawcy na wartość minimum 500 000 PLN (słownie : pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, b) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości ubezpieczenia minimum: 500 tys. PLN. (słownie: pięćset tysięcy złotych), 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy) i przedstawią: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5 niniejszej SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia wyznaczonym terminie, chyba iż mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (na formularzu ofertowym - załącznik nr 1); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość ubezpieczenia minimum 500 tys. PLN (słownie pięćset tysięcy złotych), 6) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na wartość minimum 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość minimum 500 000 PLN ( słownie : pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, 7) wykaz robót budowlanych (przedstawić zgodnie z treścią załącznika nr 2 SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: a) wykonali od podstaw lub dokonali kompleksowej przebudowy ( modernizacji) co najmniej dwóch obiektów gospodarskich łącznie z usunięciem i utylizacją pokrycia dachów z azbestu, objętych kodem CPV 45 21 32 40-7 Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 8) wszelkie dokumenty niezależnie od ich formy, z których treści będzie wynikać, iż przedstawione w wykazie roboty budowlane wymienione w pkt 5 ppkt 7) zostały wykonane należycie. W szczególności mogą to być między innymi - referencje lub protokoły odbioru, 9) posiadają aktualną decyzję Starosty Leszczyńskiego zezwalającą na usuwanie azbestu na terenie powiatu leszczyńskiego wystawioną przed terminem składania ofert w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i ważną w całym okresie realizacji umowy, 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 ppkt 2), 3), 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5 ppkt 10) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdpawlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach