Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do digitalizacji cyfrowej zbiorów bibliotecznych

Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 60-819 Poznań, ul. Bolesława Prusa 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6640850, 6640856 , fax. 061 6627366
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury
    ul. Bolesława Prusa 3 3
    60-819 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6640850, 6640856, fax. 061 6627366
    REGON: 63966534800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do digitalizacji cyfrowej zbiorów bibliotecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyposażenie pracowni do cyfrowej digitalizacji zbiorów bibliotecznych w kolorowy skaner wraz z niezbędnymi stanowiskami komputerowymi (w tym jedno stanowisko do obsługi skanera, drugie do opracowywania plików w formacje DjVu); skaner z przeznaczeniem do skanowania książek, czasopism, rycin itp. - wyposażony w matrycę umożliwiającą skanowanie formatów A2+ o rozdzielczości 600 dpi. Oprogramowania działające na platformie Windows: 1.oprogramowanie uwydatniające obraz tj. zintegrowane zarządzanie kolorem, korekcja łuku książki, polepszanie kontrastu, rotacja obrazu, redukcja (filtr) szumów, obcinanie, prostowanie, ulepszanie kontrastu, maskowanie, czarno-białe skanowanie z dynamicznym progiem, 2.oprogramowanie do przekształcania dokumentów z postaci papierowej lub innych postaci elektronicznych (np. TIFF, JPEG, PDF) do wersji DjVu. Zamówienie obejmuje również montaż dostarczonych urządzeń, zainstalowanie oprogramowań oraz przeszkolenie pracowników z zakresu obsługi skanera i oprogramowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w okresie swojej działalności, co najmniej 3 dostaw o wartości minimum 200.000,- zł netto - każda, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz udokumentują ich należyte wykonanie. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Kryteria wyboru i ich znaczenie: W etapie pierwszym - wyłonienie wykonawców dopuszczonych do składania ofert wstępnych i zaproszonych do negocjacji: ?wykonanie udokumentowanych listami referencyjnymi 3 dostaw 80% ?za każdą następną udokumentowaną dostawę po 5% W etapie drugim przy wyborze oferty ostatecznej: ?cena 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i do złożenia oferty wstępnej, -wykaz zrealizowanych dostaw wraz z odnośnymi referencjami, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. Druki: wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykaz zrealizowanych dostaw i oświadczenie o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.wbp.poznan.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie będzie dostępna na stronie www Zamawiającego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach