Przetargi.pl
Modernizacja obiektów JRG 3 w Biskupcu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5229200 , fax. 089 5229208
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
    ul. Niepodległości 16 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5229200, fax. 089 5229208
    REGON: 51075043300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów JRG 3 w Biskupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja obiektów JRG 3 w Biskupcu. 2. Modernizacja polega na wykonaniu remontu posadzki garażu pojazdów bojowych w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Biskupcu, ul. Sądowa 3 wraz z montażem bramy garażowej. 3. Zamawiający dokona zakupu bramy garażowej po wyłonieniu wykonawcy robót. Brama zakupiona przez Zamawiającego zostanie powierzona wykonawcy robót celem jej zamontowania w miejsce bramy, która podlegała będzie wymianie. 4. W zakresie do wykonania występuje m.in.: 1) Roboty budowlane - wykonanie: - roboty rozbiórkowe, - roboty posadzkowe, - montaż nowej bramy garażowej (materiał powierzony przez Zamawiającego). 5. W ramach remontu pomieszczenia garażowego przewidziano rozbiórkę istniejących elementów żelbetowych posadzki oraz kanału naprawczego. Po rozebraniu elementów żelbetowych i murowanych należy zdjąć również luźne warstwy podbudowy. Po usunięciu luźnych warstw podbudowy należy ułożyć na gruncie warstwę pospółki i zagęścić ją do Is=0,98. Minimalna grubość warstwy pospółki powinna wynosić 30cm. Na zagęszczonej pospółce należy ułożyć warstwę podbudowy wykonaną z chudego betonu C8-10 (B10) o grubości 20-25 cm z wyprofilowaniem spadków założonych w projekcie. Projektowana posadzka posiada spadek 0,5% w kierunku bram do projektowanego odwodnienia liniowego. Na podbudowie z chudego betonu należy ułożyć warstwę folii PE 0,2mm na zakład. Na tak przygotowanym podłożu należy montować zbrojenie płyty posadzkowej siatkami zgrzewanymi z prętów ?8 górą i dołem ze stali RB500W. Siatki o oczku 15x15cm. Dodatkowe zbrojenie skurczowe stanowi zbrojenie rozproszone wykonane z włókien stalowych np. typu Dramix w ilości minimum 15 kg/m3 betonu. Otulina górna i dolna zbrojenia siatkami wynosi 3cm. Płytę posadzki o grubości 18cm należy wykonać z betonu C20-25 (B25). Wierzchnią warstwę posadzki należy powierzchniowo utwardzić podczas zacierania posadzki z posypką kwarcowo-cementową. Płytę posadzki należy oddylatować od ścian i słupów za pomocą taśmy wykonanej z pianki PE o grubości 5mm. W ciągu 24-48 godzin po ułożeniu i zatarciu posadzki na gładko należy wykonać nacięcia dylatacyjne. 6. Bramy wjazdowe. Otwór bramy wjazdowej zostanie wykonany przez Zamawiającego siłami własnymi. Wykonawca dokona jedynie montażu bramy wjazdowej powierzonej mu przez Zamawiającego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Szczegółowy zakres robót określa m.in. specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiar robót, projekt budowlany obejmujący opisy techniczne robót z rysunkami technicznymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającą zbiory wymagań w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót, które stanowią Załącznik Nr 8 do specyfikacji. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach