Przedszkole Miejskie Nr 3 w Iławie ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Kościuszki 22
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6482436 , fax. 089 6482436
- Data zamieszczenia: 2011-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie Nr 3 w Iławie
ul. Kościuszki 22 22
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6482436, fax. 089 6482436
REGON: 51140524700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Iławie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Iławie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z zaleceniami zawartymi w wykonanej wcześniej ekspertyzie technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej. Roboty obejmują powiększenie wskazanych otworów drzwiowych, wymianę stolarki drzwiowej wg wymagań p.poż. oraz wymianę wskazanej stolarki okiennej, wymianę podłóg w korytarzach, zamknięcie ścianą działową z drzwiami o wymaganej odporności ogniowej korytarza w części zaplecza kuchennego na I piętrze, jak również gruntowny remont schodów wejściowych zewnętrznych, położenie nawierzchni z kostki betonowej (chodniki). Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej załączonej do STWiORB. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Część 1. 1. Dostosowanie istniejącego budynku do wymagań bezpieczeństwa pożarowego: a)wymiana stolarki okiennej, b)remont schodów wejściowych, c)zabezpieczenia PPOŻ: -Piętro - drzwi 90x200cm EI - 60Sm, -Parter - drzwi 90x200cm EI-60Sm, -Kurtyny przeciwpożarowe, -Montaż drzwi do szatni, -Piwnica - drzwi 80x200cm EI - 60Sm i barierka zabezpieczająca, 2.Roboty instalacyjne elektryczne (wymiana tablicy głównej RG) 3.Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 4.Nawierzchnie z kostki betonowej - chodnik, 2)Część 2. 1.Dostosowanie istniejącego budynku do wymagań bezpieczeństwa pożarowego: a)wykładzina komunikacja, parter, I piętro, b)szpachlowanie i malowanie sufitów komunikacja 2.Instalacja sygnalizacji pożarowej SAP (dokumentacja wykonawcza, wykonanie, uruchomienie i dokumentacja powykonawcza), 3.Prace, o których mowa w § IV SIWZ ust. 2 pkt. 1) ppkt. 1 a), b),c),2, 3, 4 muszą być wykonane w terminie do 25.08.2011 r. 4.Zleceniodawca zastrzega, że w roku 2011 zostaną sfinansowane prace do wysokości brutto: 117.000,00 zł (słownie sto siedemnaście tysięcy złotych 00 100), pozostała kwota za wykonane prace zostanie opłacona w roku 2012. Pozostałe prace dotyczące zakresu wymienionego w § IV ust. 2 pkt. 2) ppkt. 1. a), b), 2 SIWZ mogą być wykonywane sukcesywnie do 25.08.2011 r. (w okresie od 26.08.2011 r. do 14.07.2012 r. nie można wykonywać robót objętych przedmiotem zamówienia). Pozostałe prace niewykonane w/w terminie realizowane będą w okresie od 15.07.2012 r. do 20.08.2012. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji. 7.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45421000-4, 45223210-1, 45262310-7, 45223500-1, 45262311-4, 45320000-6, 45432100-5, 45421141-4, 45442100-8, 45410000-4. 8.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 9.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 10.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWIORB oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5)parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6)standardów emisyjnych, 7)izolacyjności cieplnej. 11.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne zamówienia w innych jednostkach
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT BUDYNKU BIUROWEGO GDDKIA W OLSZTYNIE PRZY UL. SOKOLEJ 4
Dodano: 2016-05-18 - Ulepszenie terenu przy internacie w Suwałkach przy ul. Pułaskiego 24 H
Dodano: 2015-07-09 - Przebudowa pomieszczeń na składnicę akt w I/ZUS w Bartoszycach ul.Wojska Polskiego 2A.
Dodano: 2013-09-23 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1587 N Szkotowo - Rogóż - Kozłówko - Szkotowo w m. Szkotowo
Dodano: 2013-04-23 - Remont budynku magazynowego leśniczówka Kuty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Dodano: 2012-03-28 - Wymiana stolarki drzwiowej w internacie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach
Dodano: 2011-11-21 - Rozbiórka kompleksu budynków przy al. Warszawskiej 15 w Olsztynie
Dodano: 2011-10-25 - Modernizacja obiektów JRG 3 w Biskupcu
Dodano: 2011-10-04 - Rozbiórka budynków i budowli na terenie kompleksów wojskowych w JW 1248 Bartoszyce - postępowanie 161/RB
Dodano: 2011-08-17 - Remont zabytkowego zespołu młyna z budynkiem gospodarczym wraz z jego urządzeniami hydrotechnicznymi w Łyńskim Młynie, gmina Nidzica
Dodano: 2011-06-15