Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica

Gmina Stopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
    ul. Tadeusza Kościuszki 2
    28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
    REGON: 29101078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stopnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica. Plac koło budynku Urzędu: Działki nr 402/1, 402/2, 402/3,402/4 w Stopnicy obecnie posiadają zniszczoną nawierzchnię asfaltową o powierzchni 405 m 2 i nawierzchnię tłuczniową o powierzchni 1063 m 2. Powierzchnia ogółem: 1468 m2. Na wymienionym odcinku projektuje się następujące roboty: • wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni 1063m 2. (mieszanka fr. 0-31,5 mm) – gr. w-wy 5 cm po zagęszczeniu w ilości 112,68 t • wykonania warstwy wyrównawczej 75 kg/m² w ilości 110,1 ton, • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 1468 m², Plac koło cmentarza: Działka nr 819 w Stopnicy obecnie posiada nawierzchnię tłuczniową o powierzchni 708 m 2. Na wymienionym odcinku projektuje się następujące roboty: • wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni 708m 2. (mieszanka fr. 0-31,5 mm) – gr. w-wy 5 cm po zagęszczeniu w ilości 75,05 t • wykonania warstwy wyrównawczej 75 kg/m² w ilości 53,10 ton, • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 708 m², Drogi Gminne: Zakres zadania polegał będzie na: • Obustronnym czyszczeniu krawędzi istniejącej nawierzchni jezdni, • wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5- 20 ton. • oraz wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych standard II, warstwa wyrównawcza 3 cm – 75 kg/m2, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5- 20 ton Szczegółowy zakres robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w dokumentacji projektowej). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego. Uwaga: Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego zaleca się aby Wykonawca: - dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. - dokonał szczegółowej weryfikacji określonych wyżej dokumentów, celem ujawnienia ewentualnych nieścisłości lub rozbieżności mających wpływ na cenę złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku: podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, podmiotów występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach