Przetargi.pl
Modernizacja lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części strychu budynku mieszkalnego przy Pl. Kościelnym 1 w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części strychu budynku mieszkalnego przy Pl. Kościelnym 1 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części strychu w budynku mieszkalnego przy Pl. Kościelny 1 w Rybniku. Zakres robót: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty rozbiórkowe – demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka podłóg wraz z zasypkami, demontaż części konstrukcji drewnianej, 2) roboty murarskie i betoniarskie – wykonanie ścianek działowych, wymurowanie przewodów wentylacyjnych, 3) wykonanie podłóg - wykonanie podłóg na stropach drewnianych wraz z wykonaniem izolacji akustycznej stropu, podłoża z płyt OSB-3, podkładu z suchego jastrychu, 4) wykonanie lekkich ścianek działowych sufitów i obudów, wraz z izolacjami termicznymi, 5) montaż stolarki budowlanej – drzwi i stolarka okienna, okna połaciowe oraz naświetla, 6) wykonanie tynków cementowo-wapiennych, gładzi gipsowych, okładzin GK, 7) wykonanie okładzin z płytek ceramicznych, 8) wykonanie podłóg z paneli, 9) malowanie tynków, 10) roboty wykończeniowe; 2. Instalacja wod. – kan.: 1) demontaż istniejących przewodów kanalizacyjnych na poziomie strychu, 2) włączenie się do istniejących instalacji wod.-kan. budynku zlokalizowanych w mieszkaniu poniższym, 3) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej w przedmiotowym mieszkaniu z rur wielowarstwowych, 4) wykonanie instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z projektowanych przyborów sanitarnych zainstalowanych w przedmiotowym mieszkaniu, 5) podłączenie projektowanych przyborów sanitarnych, armatury czerpalnej, 6) montaż zestawu wodomierzowego rozliczającego przedmiotowy lokal mieszkalny, 7) przywrócenie ścian i sufitów mieszkania, w którym zostało przeprowadzone włączenie się do istniejących instalacji wod.-kan. budynku, 8) kontrola jakości, 9) próby ciśnieniowe, 10) płukanie i dezynfekcja przewodów wodnych, 11) zabezpieczenie przed korozją, 12) wykonanie izolacji termicznej przewodów, 13) doprowadzenia powierzchni ścian do stanu surowego, 14) odbiory końcowe; 3. Instalacja gazu: 1) nawiązanie się do istniejącej instalacji gazu, 2) montaż armatury i urządzeń, 3) montaż podgrzewacza wody, 4) próba ciśnieniowa, 5) malowanie rurociągów, 6) uziemienie instalacji gazowej, 7) przywrócenie ścian do stanu pierwotnego (przejścia przez ściany istniejące); 4. Instalacje elektryczne: 1) zasilanie mieszkania z istniejącej RG - TL, 2) tablica TB –M - P, 3) instalacja gniazd wtyczkowych, 4) instalacja oświetleniowa, 5) instalacja teletechniczna. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekt budowlany, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach