Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Dolnych Wałów 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dolnych Wałów 11
44-100 Gliwice, woj. śląskie
REGON: 276567632 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.4. Przewidywany zakres prac obejmuje w szczególności:roboty murarsko-tynkarskie, malarskie, posadzkarskie,roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i gazowe,roboty instalacyjne: instalacja elektryczna,prace stolarskie,roboty zduńskie,inne, uzgodnione indywidualnie z Zamawiającym.6. Zlecenie na wykonanie robót będzie sporządzone przez służby techniczne Zamawiającego na podstawie: protokołu typowania, wytycznych z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Urzędu Miasta, karty stanu technicznego lokalu. Zlecenie/zlecenia zostaną wystawione w terminie od 7 do 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt.8.7. Wykonanie robót bez zlecenia będzie upoważniało Zamawiającego do odmowy przyjęcia faktury wystawionej przez Wykonawcę na te roboty.8. Do każdego zlecenia Wykonawca przedstawi ofertę cenową w formie kosztorysu ofertowego do akceptacji, w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (program do kosztorysowania). Wykonawca dostarcza kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Zakres kosztorysu zgodny z protokołem typowania. Kosztorys winien zostać przesłany w wersji elektronicznej na podany przez Zamawiającego adres email. Kosztorys winien zostać sporządzony w wersji edytowalnej w programie kosztorysowym.9. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w formie podanej w pkt.6 zgodny z zakresem robót określonym w protokole typowania w ciągu 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu. Protokół typowania zostanie przekazany Wykonawcy w dniu sporządzenia.10. Zakres robót określony przez Zamawiającego nie może być przez Wykonawcę samowolnie zmieniony. Każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego.11. Rozliczenie robót po ich zakończeniu i odbiorze przez inspektora.12. Do faktury za wykonane roboty musi być podłączony protokół odbioru robót, zlecenie, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, protokół z pomiaru instalacji elektrycznej oraz zatwierdzony kosztorys zamienny z obmiarem robót.13. W sprawach spornych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rachunki/ faktury do wglądu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wymienione dokumenty w sytuacji, gdy zostanie stwierdzona rażąca różnica w zastosowanych materiałach względem oferowanych i wycenionych w kosztorysie np. producent, model, etc., Sytuacja dotyczy również rachunków za przyjęcie odpadów na wysypisko.14. Zamawiający dopuszcza następujące maksymalne wartości netto wybranych urządzeń: bateria umywalkowa lub zlewozmywakowa: 180zł/szt., bateria wannowa: 240zł/szt., kuchnia gazowa lub elektryczna 4-palnikowa z piekarnikiem: 860zł/szt., piec gazowy wody przepływowej wieloczerpalny: 860zł/szt., urządzenie sanitarne porcelanowe „kompakt”: 380zł/szt., wanna blaszana emaliowana: 380zł/szt., zlewozmywak blaszany emaliowany 2 komorowy: 240zł/szt. Wszystkie urządzenia w I gatunku.15. Koszt wymiany stolarki okiennej nie może przekroczyć kwoty 850 netto/m2 (materiały + robocizna: demontaż starych okien, montaż nowych okien; w tym montaż nawiewników i obróbka). Stolarka winna spełniać warunki: okna i drzwi balkonowe trójszybowe o współczynniku (dla całego okna a nie oddzielnie dla poszczególnych elementów składowych) Uw 0,9 W/(m2K).16. Koszt wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej nie może przekroczyć 550,00zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi oraz obróbka).17. Koszt wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej nie może przekroczyć 1.460,00 zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi i obróbka).18. Roboty muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego.19. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów.20. Zakres robót winien zostać sporządzony przez Wykonawcę po dokonaniu „oględzin” lokalu.Zgodnie z SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.4. Przewidywany zakres prac obejmuje w szczególności:roboty murarsko-tynkarskie, malarskie, posadzkarskie,roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i gazowe,roboty instalacyjne: instalacja elektryczna,prace stolarskie,roboty zduńskie,inne, uzgodnione indywidualnie z Zamawiającym.6. Zlecenie na wykonanie robót będzie sporządzone przez służby techniczne Zamawiającego na podstawie: protokołu typowania, wytycznych z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Urzędu Miasta, karty stanu technicznego lokalu. Zlecenie/zlecenia zostaną wystawione w terminie od 7 do 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt.8.7. Wykonanie robót bez zlecenia będzie upoważniało Zamawiającego do odmowy przyjęcia faktury wystawionej przez Wykonawcę na te roboty.8. Do każdego zlecenia Wykonawca przedstawi ofertę cenową w formie kosztorysu ofertowego do akceptacji, w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (program do kosztorysowania). Wykonawca dostarcza kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Zakres kosztorysu zgodny z protokołem typowania. Kosztorys winien zostać przesłany w wersji elektronicznej na podany przez Zamawiającego adres email. Kosztorys winien zostać sporządzony w wersji edytowalnej w programie kosztorysowym.9. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w formie podanej w pkt.6 zgodny z zakresem robót określonym w protokole typowania w ciągu 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu. Protokół typowania zostanie przekazany Wykonawcy w dniu sporządzenia.10. Zakres robót określony przez Zamawiającego nie może być przez Wykonawcę samowolnie zmieniony. Każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego.11. Rozliczenie robót po ich zakończeniu i odbiorze przez inspektora.12. Do faktury za wykonane roboty musi być podłączony protokół odbioru robót, zlecenie, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, protokół z pomiaru instalacji elektrycznej oraz zatwierdzony kosztorys zamienny z obmiarem robót.13. W sprawach spornych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rachunki/ faktury do wglądu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wymienione dokumenty w sytuacji, gdy zostanie stwierdzona rażąca różnica w zastosowanych materiałach względem oferowanych i wycenionych w kosztorysie np. producent, model, etc., Sytuacja dotyczy również rachunków za przyjęcie odpadów na wysypisko.14. Zamawiający dopuszcza następujące maksymalne wartości netto wybranych urządzeń: bateria umywalkowa lub zlewozmywakowa: 180zł/szt., bateria wannowa: 240zł/szt., kuchnia gazowa lub elektryczna 4-palnikowa z piekarnikiem: 860zł/szt., piec gazowy wody przepływowej wieloczerpalny: 860zł/szt., urządzenie sanitarne porcelanowe „kompakt”: 380zł/szt., wanna blaszana emaliowana: 380zł/szt., zlewozmywak blaszany emaliowany 2 komorowy: 240zł/szt. Wszystkie urządzenia w I gatunku.15. Koszt wymiany stolarki okiennej nie może przekroczyć kwoty 850 netto/m2 (materiały + robocizna: demontaż starych okien, montaż nowych okien; w tym montaż nawiewników i obróbka). Stolarka winna spełniać warunki: okna i drzwi balkonowe trójszybowe o współczynniku (dla całego okna a nie oddzielnie dla poszczególnych elementów składowych) Uw 0,9 W/(m2K).16. Koszt wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej nie może przekroczyć 550,00zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi oraz obróbka).17. Koszt wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej nie może przekroczyć 1.460,00 zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi i obróbka).18. Roboty muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego.19. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów.20. Zakres robót winien zostać sporządzony przez Wykonawcę po dokonaniu „oględzin” lokalu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie remontu pomieszczenia zlokalizowanego w budynku przy ulicy Piłsudskiego 9
Dodano: 2024-02-06 - „Modernizacja plaży basenu krytego w SP32 w Gliwicach przy ul. Wrzosowej 14”
Dodano: 2023-06-19 - wykonanie remontu ośmiu mieszkań docelowych w zasobach Miasta Gliwice
Dodano: 2023-04-13 - Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2023-01-24 - Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2022-12-15 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim - ETAP VII wykończenie wnętrz, instalacje wewnętrzne, instalacje elektryczne
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie remontu sześciu mieszkań docelowych w zasobach Miasta Gliwice
Dodano: 2022-09-18 - 4WOG.1200.2712.34.2022 Roboty budowlane w podziale na 3 części
Dodano: 2022-08-22 - Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji apteki na samorządowy żłobek w Koniecpolu
Dodano: 2021-08-30 - Zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Informacji Miejskiej w Katowicach
Dodano: 2021-04-16