Przetargi.pl
„Budowa Internatu Szkolnego.”

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W ŻARNOWCU ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Żarnowiec, ul. Krakowska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. Telefon: 32 644 90 80
  • Data zamieszczenia: 2024-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W ŻARNOWCU
    ul. Krakowska 25
    42-439 Żarnowiec, woj. śląskie
    tel. Telefon: 32 644 90 80
    REGON: 273579646
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Internatu Szkolnego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA KOMPLEKSU SZKOLNO – DYDAKTYCZNEGO WRAZ Z INTERNATEM I ZAPLECZEM TECHNICZNYM NA DZIAŁKACH ew. 887, 888/1, 888/2, 888/3, 888/4, 889, 890 obręb Żarnowiec.2. Stan istniejący: Teren objęty projektem stanowi część działek nr ew. 886, 887, 888/1, 888/2, 888/3, 888/4,889 k.m. 4 obręb Żarnowiec. 890 k.m. 3 obręb Żarnowiec.352, położonych w Żarnowcu,przy ul. Krakowskiej i ul. Cmentarnej.Łączna powierzchnia działek wynosi XXXX m2 w tym powierzchnia terenu objęta opracowaniem stanowi 2444,22 m2. Całość terenu zgodnie z decyzją ULICP nr 2/2023 z dnia 19.06.2023 całość powierzchni objętej opracowaniem znajduje się na terenie przeznaczonym pod zabudowę usługową / szkolną.3. Stan docelowy.Budowa budynku szkolno-dydaktycznego wraz z internatem, kompleksem ciągów pieszychi kołowoch, miejscami postojowymi, elementami małej architektury.Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego: Powierzchnia zabudowy: 926,6 m2; Powierzchnia całkowita: 2 421,88 m2, w tym: Kubatura: 87 36,25m3, w tym: Wysokość zabudowy: 12,00m; Długość budynku: 49,95 m; Szerokość budynku: 18,55m; Ilość budynków: 1; Ilość kondygnacji nadziemnych: 3; Ilość miejsc postojowych zewnętrznych: 12+1; Ilość miejsc postojowych łącznie: 13.Liczba lokali mieszkalnych i użytkowychW ramach inwestycji projektuje się• 26 pokoi mieszkalnych dla uczniów w tym 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami• 2 pokoje mieszkalne dla opiekunów.10. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY, PROJEKT TECHNICZNY ARCHITEKTURA, PROJEKT TECHNICZNY BRANŻA KONSTRUKCYJNA, PROJEKT TECHNICZNY BRANŻA SANITARNA, PROJEKT TECHNICZNY INSTALACJE ELEKTRYCZNE, PROJEKT TECHNICZNY BRANŻA DROGOWA, PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA KONSTRUKCYJNA, PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA DROGOWA, PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA, PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA SANITARNA, PROJEKT TECHNOLOGII PRZEBUDOWY ZAPLECZA GASTRONOMII wraz z ZETAWIENIEM WYPOSAŻENIA, SPECYFIKACJA TECZHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH) oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.(...)15. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.16. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia oraz dostarczone wyposażenie) na nie mniej niż 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.17. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia oraz dostarczone wyposażenie) wynosi 60 miesięcy.18. Ubezpieczenie: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) zgodnie z warunkami określonymi w § 11 projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.19. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy, tj.:- wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno – montażowe objęte zakresem zamówienia (nie dotyczy kierowników budowy i kierowników robót)były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej.Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.20. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Projektowany budynek jest w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych - zapewnionodojazd z poziomu terenu i dostęp na wszystkie kondygnacje użytkowe.Budynek został wyposażony w windę dostosowaną dla osób poruszających się na wózku.Na parterze w zakresie pomieszczeń sanitarnych przewidziano toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami.W zakresie zagospodarowania projektuje się 1 miejsce dla użytkowników karty parkingowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach