Przetargi.pl
Modernizacja leśniczówki Krasnopol

Nadleśnictwo Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5664295-7 , fax. 875 662 878
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Suwałki
    ul. Wojska Polskiego 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5664295-7, fax. 875 662 878
    REGON: 79050489800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja leśniczówki Krasnopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych w budynku mieszkalnym. W ramach zadania należy wykonać wszystkie roboty ujęte w kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załączniki nr 3), dokumentacji projektowej (załącznik nr 4), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5). Zakres zamówienia polega w szczególności na: a) Modernizacji i dociepleniu połaci stropodachu i stropu ostatniej kondygnacji połączonej z wymianą pokrycia i wyposażenia dachu: • skrócenie okapów dachu oraz rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego i elementów wyposażenia dachu, • wymiana pokrycia dachu na gont blaszany z blachy stalowej powlekanej w kolorze czarny mat np. typu "Janosik", połączona z wykonaniem nowych obróbek blacharskich i elementów montażowych dachu takich jak ławy kominiarskie, barierki, wyłaz dachowy itp. • ocieplenie połaci dachu wełną mineralną gr. 20 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K), położenie folii dachowej o wysokiej paroprzepuszczalności, oraz wykonanie łacenia dachu, • docieplenie stropu nad poddaszem wełną mineralną gr. 20 cm o wsp. λ = 0,035 W/(m*K) ułożoną między legarami z krawędziaków 6x20 cm z wykonaniem podłogi (poddasza nieużytkowego) z desek struganych gr. 28 mm, • wykonanie nowej podbitki szczytów i okapów z deski sosnowej szalunkowej gr. 22 mm szer. 140 mm (szalunek należy impregnować preparatem impregnacyjnym do drewna typu lazura), • montaż nowych rynien (⌀ 125mm) i rur spustowych (⌀ 100mm) z blachy stalowej powlekanej w kol. dachu. b) Modernizacji i dociepleniu ścian zewnętrznych połączonej z odnowieniem zewnętrznego wykończenia budynku oraz wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych: • docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji parteru i poddasza styropianem gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym silikonowym, • docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji piwnic styropianem gr. 12 cm o wsp. =0,033W/mK - ocieplenie w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym mozaikowym na bazie żywic, • wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi drewniane wzmocnione, ocieplone o współczynniku przenikania ciepła Umax=1,3 W/m2*K (zgodnie z wykazem stolarki drzwiowej), • wymiana stolarki okiennej na nową z drewna klejonego warstwowo o współczynniku przenikania ciepła Umax=0,90 W/m2* K z zastosowanie nawiewników ciśnieniowych (po 1 nawiewniku w każdym pomieszczeniu z wyłączeniem łazienek), okno w pomieszczeniu kotłowni należy wykonać z profili pcv (zgodnie z wykazem stolarki okiennej), • montaż nowych parapetów i obróbki blacharskiej z blachy stalowej powlekanej w kolorze dachu, • wykonanie nowych okładzin schodów zewnętrznych i balkonów z płyt kamiennych np. typu "Maple Red" (stopnie schodów z płyt płomieniowanych gr. 3 cm, podstopnie z płyt polerowanych gr. 1 cm, płytki okładzin balkonu gr. 1,5 cm), • demontaż stalowych balustrad schodów zewnętrznych i balkonów oraz wykonanie nowych balustrad drewnianych o wysokości 1,0 m, • montaż nowego oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do budynku, • wykonanie nowej opaski wokół budynku (ze spadkiem od budynku około 1÷2%) oraz ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej typu "starobruk" gr 6 cm, na podsypce piaskowo-cementowej. c) Modernizacji i wymianie wykończenia wewnętrznego: • wykonanie nowych posadzek z płytek terakoty w komunikacji, łazienkach, wc i w kuchni w części mieszkalnej oraz z gresu w wc i przedsionku kancelarii, a w biurze kancelarii z gresu drewnopodobnego (zgodnie z opisem na rysunkach), • w przedsionku i biurze kancelarii wykonanie okładzin ścian z desek gr. 4cm i szer. 20cm, • wymiana okładzin ścian w łazienkach i wc (na całej wysokości) oraz w kuchni przy ciągu kuchennym (na wys. 1,5 m) na nowe z płytek glazury, • w łazienkach wykonanie sufitów podwieszych z płyt gipsowo - kartonowych wodoodpornych o gr. 12,5 mm na stelażu z profili stalowych wraz z montażem oświetlenia LED, • dwukrotne szpachlowanie tynków ścian i sufitów w pomieszczeniach parteru, poddasza i w pomieszczeniach kancelarii wraz z malowaniem farbami, • wymiana istniejących wewnętrznych drzwi płytowych na drewniane płycinowe z ościeżnicami drewnianymi regulowanymi, a w pomieszczeniu kotłowni wymiana na drzwi stalowe p.poż o odporności ogniowej EI 60, • renowacja istniejących drewnianych okładzin schodowych wewnętrznych oraz wykonanie i montaż nowej drewnianej balustrady schodów, • wykonanie nowych podokienników kamiennych. d) Modernizacji i wymianie elementów instalacji wewnętrznych: • wymiana wyłączników i kontaktów instalacji elektrycznej w części mieszkalnej, • wymiana kratek wentylacyjnych w części mieszkalnej budynku, • malowanie rur stalowych instalacji wodnej i c.o., • wymiana umywalek i mis ustępowych na podwieszane, • montaż pompy ciepła typu powietrze - woda (300l), • wymiana źródła ciepła na piec 5 klasy wraz z wymianą wkładu kominowego. e) Planowanych robotach budowlanych dotyczących instalacji zewnętrznych wg odrębnego opracowania: • wykonanie wokół budynku drenażu opaskowego i wpięcie do instalacji z drenażem rozsączającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 10 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rachunku: BGŻ Augustów 97 2030 0045 1110 0000 0072 5180 z dopiskiem „wadium przetargowe – Modernizacja leśniczówki Krasnopol“. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: a. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - przedłożyć kopię umowy konsorcjum. b. przedłożyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia dla kierownika budowy. c. przedłożyć kopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż cena ofertowa. d. wnieść wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto. e. przedłożyć kopię umów o podwykonawstwo jeżeli wykonawca polegał na zasobach podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca zawarł je celem realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach