Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Przykoszarowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2186239 , fax. 0-86 2186239
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5
    ul. Przykoszarowa 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2186239, fax. 0-86 2186239
    REGON: 18273900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsmio.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w zależności od rodzaju zajęć. Każda z części będzie oceniana odrębnie. ➢ część nr 1 – Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych ➢ część nr 2 – Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 3 – Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 4 – Nagranie i montaż materiału filmowego- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 5 – Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa - budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 6 – Ekologia na co dzień i w praktyce - wdrażamy efektywność energetyczną budynków Dla wszystkich części zamówienia oprócz części pierwszej zrealizowane zajęcia zamówienia muszą się zakończyć wytworzeniem produktu końcowego w ramach prowadzonych zajęć z uczniami. W częściach nr 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia zostało wskazane jaki produkt planowany jest do wykonania na zakończenie każdych w wymienionych zajęć. Za wykonanie produktów końcowych zajęć odpowiedzialne będą osoby prowadzące zajęcia z uczniami wskazane przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz szkoleń jakie chce zrealizować Zamawiający znajduje się w załączniku nr 1 – Opisie Przedmiotu zamówienia. Liczba uczestników dla każdego z działań podana jest w szczegółowym opisie każdej części zamówienia. Wszystkie pomoce niezbędne do realizacji zajęć zastaną zakupione przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przedmiotów przeznaczonych do zakupów przez prowadzących zajęcia. Harmonogram realizacji zajęć szkoleniowych ustalany będzie przez z osobami wskazanymi przez Dyrektora Szkoły do poprawnej realizacji usługi w uzgodnieniu z wyłonionym Wykonawcą. Większość zajęć planowanych do zrealizowania mają być prowadzona w soboty i dni wolne od zajęć szkolnych np. ferie w okresie od podpisania umowy z Wykonawcą do 31.07.2022 roku. Miejscem wykonywania zadają mają być pomieszczenia Zamawiającego: sale lekcyjne i pracownie zawodowe Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, ul. Przykoszarowa 22. Dodatkowo dla uczestników zajęć, gdy liczba godzin tego szkolenia w jednym dniu będzie równa 5 i więcej Zamawiający zapewni posiłki. Obowiązkiem prowadzących zajęcia będzie: - opracowanie programu zajęć obejmującego godziny i tematykę zajęć zgodnego z tematyką prowadzonego szkolenia oraz założeniami projektu, - prowadzenie dzienników zajęć i list obecności, - przygotowanie wyjazdów uczniów do firm/instytucji przewidzianych w poszczególnych zadaniach. W wybranych zadaniach planowane do zrealizowane wyjazdy zostały wymienione w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia Koszty wyjazdów oraz opieki nad uczniami zapewnia Zamawiający, - wykonanie razem z uczniami zaplanowanych rezultatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania stosownych uprawnień do prowadzenia działalności edukacyjnej, szkoleniowej w postaci wpisów do KRS lub CEIDG
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Informacja o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej. 3. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków w udziału w postępowaniu. 5. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach