Przetargi.pl
„Modernizacja łazienek oraz pionów wentylacji, kanalizacji deszczowej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach”

Powiat Polkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, św. Sebastiana 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
  • Data zamieszczenia: 2023-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
    św. Sebastiana 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
    REGON: 390647239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja łazienek oraz pionów wentylacji, kanalizacji deszczowej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Modernizacja łazienek oraz pionów wentylacji, kanalizacji deszczowej i sanitarnej w budynku Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach” (lokalizacja: ul. Skalników 6, 59-100 Polkowice). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie w pomieszczeniach piwnicy A02, parteru A5, A8, piętra A26, A29, (numeracja wg załączonych rysunków), łączna powierzchnia pomieszczeń 88,46 m2,następujących robót: rozbiórki okładzin ścian i podłóg, osprzętu elektrycznego i urządzeń sanitarnych wraz z podejściami, pionami kanalizacji sanitarnej, rozbiórki murowanych ścianek toalet, demontaże stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem otworów pod montaż nowych drzwi; naprawa posadzek, uzupełnienie tynków ścian; malowanie; przesunięcie lokalizacji 2 szt. grzejników, ułożenie podejść pod urządzenia sanitarne w ścianach, wymiana wszystkich podejść i pionów kanalizacji sanitarnej, podejść dla instalacji wody, ułożenie okładzin ścian i podłóg, montaż oświetlenia pomieszczeń typu LED z czujką ruchu (światło ciepłe), montaż urządzeń sanitarnych (odpowiednio do zdemontowanych urządzeń, miska ustępowa, pisuary, bidet na stelażu, baterie umywalkowe z czasowym kontrolowanym wypływem wody, kratki wentylacyjne ścienne do wymiany, odpływy podłogowe ściekowe z blokadą antyzapachową, montaż osprzętu elektrycznego (włączniki, lampy, zasilanie suszarki, gniazda do odtworzenia), lustra wbudowane w okładziny, ścianki wewnętrzne z płyty HPL - odpowiednio do zamontowanych urządzeń i wydzielonych wnęk (zgodnie z załączonym szkicem), wyposażenie pomieszczeń w suszarkę do rąk, mydelniczkę, kosz na śmieci, pojemnik na ręczniki papierowe, uchwyt na papier toaletowy (w każdym pomieszczeniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 różne zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie robót remontowych w obiektach użyteczności publicznej, obejmujących roboty budowlane,o wartości min. 100 tys. zł za każde zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach