Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Kruszynie przy ul. Pocztowej 2

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Kruszynie przy ul. Pocztowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z odcinkiem zewnętrznym oraz przebudowę kotłowni węglowej na gazową w budynku Szkoły Podstawowej w Kruszynie przy ul. Pocztowej 2. 1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w kotłowni w tym demontaż dwóch kotłów węglowych; b) roboty ogólnobudowlane; c) wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z odcinkiem zewnętrznym; d) montaż skrzynki gazowej na zawór MAG-3 wraz z armaturą i wyposażeniem; e) płukanie instalacji c.o.; f) zabudowę w kaskadzie gazowych kotłów kondensacyjnych w ilości 3 szt. Przyjęto do obliczeń kotły firmy De Dietrich typ Innovens Pro MCA 90/ DIEMATIC iSystem o mocy 90 kW każdy z modulacją mocy palnika 27,3-84,2 kW. g) zamontowanie układów sterowania automatycznego, AKPiA kotłowni; h) zabudowanie przewodów i armatury w tym przewody odprowadzania spalin, naczynie wzbiorcze; i) modernizacje instalacji wody w pomieszczeniu kotłowni w tym wymianę podgrzewacza c.w.u. o poj. 500 l; j) badania, próby i uruchomienie kotłowni; k) wyposażenie p.poż. kotłowni; l) inwentaryzacja geodezyjna; m) wykonanie opinii, instrukcji oraz dokumentacji odbiorowej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ; b) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga wykonania w całym budynku płukania instalacji centralnego ogrzewania. 4. Dwa kotły centralnego ogrzewania pochodzące z demontażu należy poddać utylizacji (zezłomowania), uzyskane dokumenty potwierdzające utylizację kotłów należy przekazać Zamawiającemu. 5. Przyłącze gazowe zlokalizowane w linii ogrodzenia zostanie wykonane przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu w zakresie wynikającym z warunków przyłączenia do sieci gazowej (warunki zamieszczone w projekcie budowlanym). Termin wykonania przyłącza do dnia 30.08.2019 r. 6. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.5. SIWZ w wykazie. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji wykonawczej (załączyć jeżeli dotyczy). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach