Przetargi.pl
Modernizacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum w Łęczycy

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony, którego wartość zamówienia oszacowana została poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy wraz z klatkami schodowymi i wejściami do budynku polegający na: - zbiciu i uzupełnieniu tynków - wykonaniu gładzi gipsowej na ścianach i sufitach wraz z wykonaniem nowej malatury farbą emulsyjną akrylową - wykonaniu nowej lamperii farbą olejną matową wraz z przygotowaniem podłoża - remoncie podłogi z deszczułek polegający na cyklinowaniu wraz z lakierowaniem lakierem poliuretanowym i wymiana listew przyściennych CPV- 45400000-1, 45432114-6 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 : przedmiar robót, Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: 1.1. odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu, na którym będą się odbywać roboty; 1.2. pełnego zabezpieczenia materiałów i sprzętu do wykonania robót; 1.3. bieżącego usuwania materiałów odpadowych i śmieci z terenu budowy oraz wszelkich zanieczyszczeń i szkód spowodowanych przez prowadzone prace; 1.4. uporządkowania terenu prowadzonych prac po ich zakończeniu; 1.5. stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wszystkie proponowane przez Wykonawcę materiały muszą być oferowane w I gatunku, a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie. Kolory i rodzaj farb należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich. 3. Roboty będą prowadzone w okresie od 27.06.2014r. do 22.08.2014r. zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, najdalej dwa dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram ma uwzględniać wykonanie do dnia 31.07.2014r. co najmniej 50% robót budowlanych. 4. Rozliczenie za wykonane prace odbędzie się na podstawie jednej faktury końcowej. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie końcowy protokół odbioru wykonanych robót podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcę. 5. Zamawiający wypłaci Wykonawcy z tytułu należnego mu wynagrodzenia kwotę poświadczoną do wypłaty na podstawie protokołu robót w ciągu 21 dni od daty wpływu danej faktury do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła 36 min miesięcy, licząc od daty odbioru wykonanych robót. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów tj. z Panem Sławomirem Głodkiem - kierownikiem Referatu Inwestycji, Tel. Nr 24 721 03 48.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach