Przetargi.pl
Modernizacja kina NYSA w Zielonej Górze.

Odra-Film ogłasza przetarg

  • Adres: 53-125 Wrocław, al. Kasztanowa 3a/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7937091 , fax. 071 7940088
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Odra-Film
    al. Kasztanowa 3a/5 3a/5
    53-125 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7937091, fax. 071 7940088
    REGON: 00027992400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odra-film.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kina NYSA w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą między innymi niżej wymienione roboty budowlane: - wymiana pokrycia dachów z papy na papę termozgrzewalną, - wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki wraz z nowym ołaceniem dachu i ułożeniem folii przeciwwiatrowej, - ewentualna wymiana deskowania pod krycie papą, - ochrona p.poż. drewnianych elementów (konstrukcji) dachu, - izolacja termiczna, - wymiana obróbek blacharskich na całości dachów, - montaż kontrłat, - montaż łat, - montaż elementów komunikacji na dachu, - montaż kominków wentylacyjnych, - wymiana wyłazu na dach z montażem drabiny, - wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach jednej umowy, polegającą na remoncie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Zamawiający rozumie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego jedną robotę budowlaną jako pojedyncze zadanie budowlane obejmujące roboty dotyczące określonego obiektu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymienione w podpunktach 1) i 2) dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie 3) w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub konsorcjum należy złożyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo: - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt. 2,4,5,6 składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), 2. Potencjał kadrowy - wymagane dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, a także należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) 3. Doświadczenie Wykonawcy - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - zawierający w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na remoncie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznika nr 4 do SIWZ) oraz dołączenie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odra-film.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach