Przetargi.pl
Remont klatki schodowej Wrocławska 17

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Zielona 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7238213 , fax. 076 7238206
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zielona 7 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7238213, fax. 076 7238206
    REGON: 00126266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej Wrocławska 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu: odtworzenie konstrukcji klatki schodowej łącznie ze wzmocnieniem spękanej ściany szczytowej w budynku mieszkalno-użytkowym przy ul. Wrocławskiej 17 w Legnicy, (stanowiącym własność Gminy) zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez inż. Petera Bohrandta w czerwcu 2009r. W ramach remontu należy: 1) odtworzyć konstrukcję klatki schodowej poprzez wyburzenie istniejącej klatki schodowej i wykonanie nowej w konstrukcji monolitycznej z betonu B25, 2) zlikwidować spękania ( rysy) w ścianie szczytowej budynku przemurowując cegłą pełną klasy 10, 3) osadzić ściągi stalowe na poziomach mieszkalnych I-ego, II-ego, III-ego piętra i poddasza przy ścianie szczytowej budynku, 4) wzmocnić w poziomie parteru murowany podciąg poprzez podparcie go dwuteownikiem, 5) wzmocnić nadproże okienne na poziomie ostatniego piętra, 6) odtworzyć drewniane schody na strych, 7) zamontować nowe okna w klatce schodowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł należy wnieść do 30.07.2009r. do godz. 8.00. w jednej z form określonych w art. 45 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, t.j. Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Legnicy nr 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej dnia 30.07.2009 r. do godz. 8.00. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie zamawiającego, w jego siedzibie, przy ul. Zielonej 7 w Legnicy, do dnia 30.07.2009r. do godz. 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożyli stosowne oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w niniejszej specyfikacji - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczeń. 2. Mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przetargiem tj. roboty budowlane - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Nie zalegają w opłatach za ubezpieczenie społeczne - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy ZUS lub KRUS. 4. Nie posiadają zaległości podatkowych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego. 5. W ciągu ostatnich trzech lat wykonali należycie przynajmniej dwa zamówienia, w zakresie remontów konstrukcji murowanych budynków, każde o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto - ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie referencji. 6. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej oraz należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1, Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3, 4 i 5 do specyfikacji. W przypadku braku możliwości złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy ( załącznik nr 4 i 5 do specyfikacji), wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Referencje z ostatnich 3 lat z branży przetargu z potwierdzenia o należytym wykonawstwie. 4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia w branży budowlanej. 7. Kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach