Przetargi.pl
„Modernizacja kaplicy na cmentarzu przy ul. Staszica”

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja kaplicy na cmentarzu przy ul. Staszica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest remont kaplicy przycmentarnej, przy kościele Św. Rocha na ul. Staszica w Złotowie ulokowanej na dz. nr 270/4 i 270/3. Kaplica cmentarna ewangelicka przy ul. Staszica w Złotowie decyzją z dnia 04 grudnia 2017 roku wpisana jest do rejestru zabytków pod numerem 1036/Wlkp/A. 2. Istniejący stan zainwestowania działki z omówieniem przewidywanych zmian. Jest to teren cmentarza i parku go otaczającego. Na terenie objętym inwestycją znajduje się kaplica przycmentarna, obszar wygrodzony płotem z bramą od strony ul. Staszica. Działka o małym zróżnicowaniu terenu ok. 115,71m n.p.m. - 115,66m n.p.m. Kaplica cmentarna znajduje się w południowo - zachodniej części miasta na terenie cmentarza ewangelickiego rozciągającego się wzdłuż północno - wschodniego brzegu Jeziora Miejskiego. Kaplica usytuowana jest w jego północno - wschodniej części, do której prowadzi metalowa brama od strony ulicy Staszica. Brama oflankowana dwoma ceglanymi słupami nakrytymi daszkami namiotowymi zwieńczonymi krzyżami 3. Charakterystyka inwestycji. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji (opracowania projektowego) obejmuje kompleksowy remont kaplicy: 4.1. Roboty budowlane zewnętrzne: a) Wymiana dachu - nawa główna, b) Wymiana dachu - nawy boczne, c) Wymiana dachu – nad apsydą (prezbiterium), e) Wymiana drzwi, f) Remont okien, g) Roboty malarskie zewnętrzne, h) Roboty towarzyszące, i) Opaska wokół budynku, j) Wyposażenie. 4.2. Roboty budowlane wewnętrzne: a) Roboty konserwatorskie polichromii ściennych i sufitowych, b) Remont / renowacja posadzek 4.3. Roboty elektryczne: a) Wewnętrzna lina zasilająca (przyłącze elektryczne), b) Instalacja ogrzewania, c) Instalacja oświetlenia, gniazd 230V, siły, d) Instalacja odgromowa, e) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN. 4.4. Roboty terenowe: a) Roboty rozbiórkowe, b) Nawierzchnie z płyt granitowych promieniowanych, c) Nawierzchnie z kostki granitowej Uwaga: Ze względu na ograniczoność środków finansowych w bieżącym roku zostaną wykonane roboty związane z zewnętrznymi elementami obiektu: A. tj. roboty budowlane zewnętrzne wg 4.3.1: od pkt: „a” do pkt: „h” (z pominięciem pkt: „i”). B. roboty elektryczne podziemne: wykonanie przyłącza (wewnętrznej linii zasilającej) wg: 4.3.3. „a” oraz odgromowa wg: 4.3.3 „d”. C. roboty terenowe wg 4.3.4. Tegoroczny zakres realizacji został podzielony na dwa ETAPY: ETAP – I (etap objęty zakresem obecnego zamówienia) obejmuje wykonanie następujących zakresów: 1. Roboty budowlane zewnętrzne (w tym): a) Wymiana dachu - nawa główna b) Wymiana dachu - nawy boczne c) Wymiana dachu – nad apsydą (prezbiterium) d) Wymiana drzwi e) Remont okien f) Roboty malarskie zewnętrzne g) Roboty towarzyszące h) Opaska wokół budynku 2. Roboty elektryczne (w tym): a) Wewnętrzna lina zasilająca (przyłącze elektryczne) b) Instalacja odgromowa. ETAP – II (etap ze względów poprawności technologicznej, zostanie wykonany po zakończeniu robót Etapu -I na podstawie umowy zawartej w trybie odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) będzie obejmował wykonanie następujących zakresów: 1. Roboty terenowe: a) Roboty rozbiórkowe, b) Nawierzchnie z płyt granitowych promieniowanych, c) Nawierzchnie z kostki granitowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach