Przetargi.pl
"Modernizacja kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 582 816 , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
    59241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 768 582 816, fax. (076) 858 28 12
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole” na które składają się: przegląd i oczyszczenie istniejących rurociągów sieci kanalizacji deszczowej, remont istniejących studni rewizyjnych, budowa nowych przykanalików wraz z montażem nowo zaprojektowanych studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi oraz likwidacja nielegalnych przyłączy odprowadzających inne media niż wody opadowe, na działkach nr 308, 272, 271/2, 256/6, 313, 315 obręb Gniewomierz, 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót dla przedmiotu zamówienia został opisany w następującej dokumentacji projektowej: 1. projekt budowalny – „Remont sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole””, 2. projekt budowlano-wykonawczy pn.: „Remont sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole”, 3. przedmiar robót, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 5. Zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr AS.6743.104.1.2016 z dnia 05.05.2016r. nr 338/16 z dnia 20.06.2016 r. 3.3 Warunki realizacji zadania pn.: „Modernizacja kanalizacji deszczowej w miejscowości Gniewomierz, gm. Legnickie Pole”. 1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie, o którym mowa w dziale 3.1, na które składają się: przegląd i oczyszczenie istniejących rurociągów sieci kanalizacji deszczowej, remont istniejących studni rewizyjnych, budowa nowych przykanalików wraz z montażem nowoprojektowanych studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi oraz likwidacja nielegalnych przyłączy odprowadzających inne media niż wody opadowe zgodnie z Umową, złożoną Ofertą, dokumentacją projektową i STWiORB, poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 2. Od dnia podpisania protokołu przejęcia od Zamawiającego terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przy realizacji zadania warunków wynikających z dokumentacji, o której mowa w § 2 ust. 9 Umowy oraz z protokołów uzgodnień z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zadania, w tym dziennika budowy zgodnie z postanowieniami SIWZ i umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz obowiązującymi przepisami prawa powszechnego. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas trwania robót. Zarządcą dróg gminnych jest Spółka Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Legnickie Pole przy ul. H. Pobożnego 6, 59-241 Legnickie Pole. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przebudowy sieci uzbrojenia terenu w tym sieci elektrycznej i teletechnicznej (zabezpieczenie i przebudowę urządzeń obcych i uzbrojenia tereny wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci) oraz regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej (dostosowanie do nowej niwelety chodnika istniejących włazów, studni, zasuw posesyjnych i hydrantowych oraz hydrantów podziemnych) w ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 12 ust. 1 Umowy. Ponadto Wykonawca odpowiada za ewentualne uszkodzenia istniejącej infrastruktury podziemnej i jest zobowiązany do usunięcia powstałej szkody na własny koszt. 7. Wykonawca jest zobowiązany używać do wbudowania materiałów i urządzeń, uprzednio zatwierdzonych przez Zamawiającego, zgodnych z dokumentacją budowalną, o której mowa w § 2 ust. 9 Umowy, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym, spełniających wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie obiektu, zgodnie z obowiązującym prawem, a także jest zobowiązany ustanowić bezpieczne warunki poruszania się osób trzecich w obrębie terenu objętego realizacją zadania oraz zabezpieczyć teren przed dostępem osób nieuprawnionych. 9. Wykonawca zobowiązuje się w toku wykonywanych robót utrzymać teren robót oraz tereny wokół w czystości, w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia prowizoryczne, które nie są już potrzebne. 10. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) – ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na żądanie Zamawiającego przedstawić karty odpadu, na dowód zeskładowania na składowisku odpadów. 11. Wykonawca jest zobowiązany także do: 1) udziału w spotkaniach z przedstawicielami Zamawiającego celem omówienia postępu robót oraz rozwiązywania zaistniałych problemów, 2) informowania na piśmie Zamawiającego o konieczności wykonania robót, o których mowa w § 2 ust. 4-5 Umowy wraz podaniem uzasadnienia, 3) zawiadamiania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu lub o terminie wykonania robót zanikających, przy uwzględnieniu, że inspektor nadzoru może dokonać odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w okresie do 3 (trzech) dni roboczych od daty zawiadomienia, na warunkach określonych w dokumentacji projektowej. 3.4 Ilekroć w dokumentacji niniejszego postępowania Zamawiający posługuje się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oznaczenia te należy traktować, jako przykładowe lub wzorcowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych – innych typów, o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w SIWZ. Określone w dokumentacji typy materiałów i urządzeń podano przykładowo, dla wyznaczenia standardu technicznego oraz jakości. Wykonawca może zastąpić je materiałami lub urządzeniami o nie gorszej jakości, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany załączyć dane techniczne wskazujące na parametry techniczne. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi powinien stanowić załącznik do oferty. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, określone w art. 29 ust. 3a u.p.z.p. (sekcja II.4 Ogłoszenia o zamówieniu): 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), pracowników wykonujących prace budowlane, objęte przedmiotem niniejszego zamówienia , np.: brukarzy, rurarzy, operatorów maszyn. 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy w zakresie spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę. Na tym etapie, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. Brak kopii umowy/umów o pracę lub zaświadczenia z ZUS, o których mowa w pkt 3, będzie traktowane, jako nie wykonanie obowiązku zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 100,00 zł (sto złoty) za każdy dzień opóźnienia. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach