Przetargi.pl
Modernizacja instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku z podziałem na części

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku z podziałem na części. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części: 1) Część I – Wymiana instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły SOSW w Radomsku.Inwestycja polega na wymianie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku.2) Część II – Wymiana węzła c.o. i c.w.u. w budynku szkoły SOSW w Radomsku.Inwestycja polega na wymianie węzła c.o i c.w.u w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku. 3.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmują wykonanie:dla Części I :- demontaż grzejników i instalacji c.o, montaż nowych urządzeń,- demontaż starych i montaż nowych instalacji wod-kan,- roboty ogólnobudowlane niezbędne do wykonania zamówienia i przywrócenia do stanu sprzed budowy szczegółowo opisane w projektach wykonawczych i przedmiarach; dla Części II:- demontaż istniejącego węzła cieplnego, montaż nowego węzła cieplnego,- instalacje elektryczne węzła cieplnego, - roboty remontowe i renowacyjne.Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, której okres nie będzie krótszy niż 36 miesięcy dla Części I i II. 4.Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3 określony został:- przedmiarze robót dla wymiany instalacji c.o. stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ dla Części I, - przedmiarze robót dla wymiany instalacji wod.-kan. stanowiącym załącznik nr 8b do SIWZ dla Części I,- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla c.o. stanowiącej załącznik nr 8c do SIWZ dla Części I,- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wod.-kan. stanowiącej załącznik nr 8d do SIWZ dla Części I,- projekcie wykonawczym wymiany instalacji c.o. stanowiącym załącznik nr 8e do SIWZ dla Części I,- projekcie wykonawczym wymiany instalacji wod.-kan. stanowiącym załącznik nr 8f do SIWZ dla Części I,- przedmiarze robót dla wymiany węzła c.o. i i c.w.u. stanowiącym załącznik nr 9a do SIWZ dla Części II,- przedmiarze robót - instalacje elektryczne i AKPiA stanowiącym załącznik nr 9b do SIWZ dla Części II,- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru węzła c.o. i c.w.u. stanowiącej załącznik nr 9c do SIWZ dla Części II,- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – wewnętrzne instalacje elektryczne stanowiącej załącznik nr 9d do SIWZ dla Części II,- projekcie wykonawczym wymiany węzła c.o. i c.w.u. stanowiącym załącznik nr 9e do SIWZ dla Części II,- projekcie wykonawczym - elektryka i AKPiA stanowiącym załącznik nr 9f do SIWZ dla Części II.UWAGA: W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, aktualnie obowiązującymi przepisami BHP oraz dokumentacją projektową, jak również ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.2)Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją, przy użyciu własnych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa bądź certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną). Wszystkie podane materiały, urządzenia i armatura mogą zostać zastąpione przez materiały i urządzenia równoważne o identycznych lub lepszych parametrach. 3)Pozyskane z rozbiórki zdementowane materiały (np. grzejniki, wymiennik) winny być złożone przez Wykonawcę na jego koszt w miejscu wskazanym przez Użytkownika budynku tj. Specjalny Ośrodek Szkolono-Wychowawczy w Radomsku. 4)Po wykonaniu, instalację należy poddać próbie szczelności, natomiast dokument zawierający wyniki tej próby należy przedłożyć Zamawiającemu przed dokonaniem odbioru robót.5)Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji przedmiotu umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, np. oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, dozorców, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób trzecich. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. 6)Po zakończeniu robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, wywiezienia odpadów, itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe w toku prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 2010 ze zm.).7)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków BHP i p. poż. w czasie wykonywania prac.8)Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru robót dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru robót a w szczególności: a)wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty na zastosowane materiały, deklaracje zgodności,b)dokumentację techniczną powykonawczą,c)instrukcje obsługi dla użytkownika dla każdego urządzenia (w języku polskim),d)dokument określający ilość i częstotliwość przeglądów technicznych w ciągu roku jakie są zalecane przez producenta urządzenia w okresie gwarancji i rękojmi oraz po tych okresach, e) dla każdego urządzenia jego indywidualną kartę gwarancyjną, wypełnioną czytelnie i bez poprawek z wypisanym w niej numerem seryjnym lub innym unikalnym numerem danego urządzenia,f)dokument zawierający wyniki próby szczelności instalacji,g) dokument zawierający prawidłowe wyniki analizy bakteriologicznej wody, badania wskazane w poszczególnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,h) inne wymagane przez obowiązujące prawo dokumenty. Wykonawca uzyska te dokumenty w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.Wszelkie dostarczone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim bądź w języku obcym z tłumaczeniem na język polski.9)Materiały użyte do realizacji zadania powinny posiadać:a)Atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych i właściwych przepisów i dokumentów technicznych,b)Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją i które spełniają wymogi ST. Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności materiałów, orzeczenia o jakości materiałów, kontrolne wyniki badań wykonawcy będą stanowić załączniki do protokołu odbioru robót. 10)Każdemu z wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia ze względu na stopień skomplikowania, różnorodność i koordynację robót przysługuje prawo do dokonania wizji lokalnej. Dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia jest wskazane ze względu na warunki i teren objęty pracami oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do wyceny i wykonania prac. Termin wizji lokalnej wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca robót.11)Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. 12)Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru. 6.Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności składające się na wykonanie robót budowlanych i związane z wykonaniem tych robót dla których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na terenie budowy były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych robót na terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawców. Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). 6.1.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o zatrudnieniu przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt. 6 oraz wykaz osób, które wykonują czynności związane z wykonaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób i czynności jakie będą wykonywały. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualniony wykaz. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności po złożeniu wymaganego przez Zamawiającego oświadczenia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może żądać od Wykonawcy lub Podwykonawcy: poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.3.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego bądź też przedstawienie oświadczeń lub dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 6 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 6.4.Za niespełnienie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 2.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 6.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6 Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 2.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli. 7.Zamawiający wymaga aby najkrótszy możliwy okres gwarancji wynosił co najmniej 36 miesięcy dla każdej części licząc od dnia kolejnego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:dla Części I - 8 500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100); dla Części II - 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) UWAGA: Dla Wykonawcy składającego ofertę dla dwóch części kwotę wadium stanowi suma kwot wymaganych dla poszczególnych części na które składa ofertę. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Getin Noble Bank S.A.: Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010 z dopiskiem: Wadium – „Modernizacja instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku z podziałem na części” dla Części …….Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w formie wskazanej w pkt 3. ppkt 2 – 5 musi zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do niedowołanego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego z tytułu zatrzymania wadium w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z przypadków określonych w ustawie Pzp. 5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Biuro Obsługi Klienta (portiernia) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WP.272.4.2020”. 6.Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. 8.Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach