Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I SŁABOPRĄDOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zimnej Wody
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2314732
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10
    Zimnej Wody 8
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2314732
    REGON: 244596819
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I SŁABOPRĄDOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 10 w Gliwicach przy ul. Zimnej Wody 8. Zakres robót: ETAP II: korytarz - I piętro: ─ doprowadzenie okablowania do puszek instalacyjnych I piętra, ─ doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, ─ montaż oświetlenia korytarza I piętra, ─ montaż tras kablowych wraz z zabudową na korytarzu I piętra, ─ roboty malarskie, ETAP III: korytarz - II piętro ─ doprowadzenie okablowania do puszek instalacyjnych II piętra, ─ doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, ─ montaż oświetlenia korytarza II piętra, ─ montaż tras kablowych wraz z zabudową na korytarzu II piętra, ─ roboty malarskie, ETAP IV: klatki schodowe ─ doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne, ─ montaż oświetlenia klatek schodowych, ─ roboty malarskie, ETAP V: Rozdzielnica Główna, wejście, oświetlenie zewnętrzne, ─ montaż rozdzielnicy głównej RG ─ doprowadzenie okablowania pod projektowane oprawy awaryjne ─ montaż oświetlenia wejścia ─ wymiana oświetlenia zewnętrznego na elewacji (1 do 1) ─ roboty malarskie ETAP VI: oświetlenie awaryjne oraz zaplecze sali gimnastycznej ─ montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na korytarzach i klatkach schodowych, ─ montaż instalacji elektrycznych zaplecza sali gimnastycznej, ─ oświetlenie, ─ gniazda elektryczne, ─ rozdzielnica i kaseta sterowania oświetleniem, ─ trasy kablowe, ─ roboty malarskie zaplecza i korytarzy parteru. ETAP VII: sale - I piętro (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) ─ dodatkowe (nowe) oświetlenie przy tablicach w salach lekcyjnych ─ dodatkowe(z opraw z uprzedniego demontażu na II piętrze) oświetlenie sal lekcyjnych ETAP VIII: sale – parter (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) ─ dodatkowe (nowe) oświetlenie przy tablicach w salach lekcyjnych ─ dodatkowe(z opraw z uprzedniego demontażu na IIp.) oświetlenie sal lekcyjnych ETAP IX: sale - II piętro (remont ograniczony do dostosowania oświetlenia do uwag zawartych w sprawozdaniu z badań środowiskowych nr L/BSP-13/1/2016 z dnia 27.12.2016r) ─ oświetlenie (doprowadzenie nowych instalacji) częściowa wymiana opraw, ─ gniazda elektryczne (całość), ─ roboty malarskie, ETAP XII: Dach – instalacja odgromowa i uziemienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ: ─ dokumentacji projektowej (w części dotyczącej wyżej opisanego zakresu robót), ─ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ─ przedmiarach robót. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych lub okresowo czynnych placówkach oświatowych oraz zaleca się dokonania wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia zamawiającego. Uwaga: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego. Termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, max 60 miesięcy, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach