Starostwo Powiatowe w Mogilnie ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3180304 , fax. 052 3180305
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Mogilnie
ul. Narutowicza 1 1
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3180304, fax. 052 3180305
REGON: 09236151600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Powiatu Mogileńskiego w Szerzawach (Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach) oraz budynkach przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) i ul. Łąkowej 1 (Zespół Szkół w Mogilnie) oraz modernizacja kotłowni węglowej na gazową o mocy 134 kW, wraz z instalacją gazu w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynkach stanowiących własność Powiatu Mogileńskiego następujących robót budowlanych: I. modernizacji instalacji centralnego ogrzewania: 1)w budynkach w Szerzawach (Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach), a)budynek szkoły, b)stołówka, łącznik i internat, 2)w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie), 3)w budynku przy ul. Łąkowej 1 (Zespół Szkół w Mogilnie) II. modernizacji kotłowni węglowej na gazową o mocy 134 kW, wraz z instalacją gazu 1)w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) z wyłączeniem robót demontażowych, które Zamawiający wykona we własnym zakresie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej Projekty budowlane - branża grzewcza oraz kosztorysach nakładczych (przedmiarach robót) - stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej powiatu: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca oferujący urządzenia lub materiały równoważne, zobowiązany jest załączyć do oferty porównanie parametrów wyrobów zaprojektowanych z oferowanymi, potwierdzające ich równoważność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 złotych ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2.Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub w formie gwarancji bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie pieniężnej to należy tego dokonać przelewem na konto Starostwo Powiatowe w Mogilnie, nr konta: 16 1320 1117 2051 9564 2000 0019 w Banku Pocztowym SA Oddział w Bydgoszczy z dopiskiem: Wadium OR.3422-1/09. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, pok. nr 20, w terminie do dnia 22 kwietnia 2009 r. do godz. 10 30. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostało wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w /w ustawy, 3.spełniają wymogi określone w SIWZ, 4.złożą wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty według punktu VI, 5.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania (wymiana instalacji z grzejnikami) w obiektach szkolnych lub innych użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż oferowana cena za wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem a przynajmniej jedno z wykonanych zamówień połączone było z modernizacją kotłowni węglowej na gazową lub olejową o mocy nie mniejszej niż 134 kW., 6.posiadają aktualną polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia - na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż oferowana cena za wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. 7.udzielą gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 24 miesięcy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Komisję przetargową na podstawie wymaganych przez Zamawiającego a złożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z kosztorysami w wersji szczegółowej, opracowanymi na podstawie załączonych przedmiarów robót (z wyłączeniem robót demontażowych - nie podlegających wycenie). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) na potwierdzenie wymogu określonego w pkt. V.5. SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 4) informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika robót niniejszego zamówienia. Należy dołączyć kserokopię stosownych uprawnień budowlanych . 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt V.6. SIWZ). 10) oświadczenie, że Wykonawcy znana jest niniejsza SIWZ, stan budynków oraz, że po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania. 11) wzór umowy zaparafowany przez Wykonawcę na każdej ze stron. 12) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji (w miesiącach)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wewnętrznej instalacji c.o. w budynku plebanii nr 2 oraz kościoła garnizonowego bud. 4 na terenie kompleksu wojskowego 1533 przy Al. Kopernika 16 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-18 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Wydziału Fizyki (skrzydło od ulicy Szosa Chełmińska) Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 5/7 (awaria instalacji c.o.)
Dodano: 2015-07-29 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE OBIEKTÓW REHABILITACYJNO-SPORTOWYCH DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO ZAWISZA PRZY UL. GDAŃSKIEJ 163 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2014-09-19 - PRZEBUDOWA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNLU PRZY UL. TORUŃSKIEJ 18 W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2013-12-11 - Remont sali gimnastycznej, wymiana instalacji elektrycznej i c.o. w Szkole Podstawowej w Brzozie
Dodano: 2013-07-16 - Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.
Dodano: 2013-04-25 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w pawilonie mieszkalnym S Zakładu Karnego we Włocławku (znak sprawy D/Kw-220/6/2013)
Dodano: 2013-04-24 - SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU
Dodano: 2013-02-25 - Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego w Świeciu
Dodano: 2013-01-18 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Plac Kościeleckich 6 w Bydgoszczy w ramach zadania ADAPTACJA BUDYNKU Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki STARA OCHRONKA w Bydgoszczy. (obiekt wpisany do rejestru zabytków)
Dodano: 2012-09-06