Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek

GMINA OSIEK ogłasza przetarg

  • Adres: 87-340 Osiek, 85
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 493 81 21 , fax. +48 56 493 81 21
  • Data zamieszczenia: 2024-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OSIEK
    85
    87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 493 81 21, fax. +48 56 493 81 21
    REGON: 871118448
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaosiek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – „Budowa zbiorników retencyjnych o pojemności 2x150 m3 wraz z zestawem hydroforowym w miejscowości Kretki Małe, modernizacja SUW w miejscowości Sumin, poprawa efektywności energetycznej poprzez montaż paneli fotowoltaicznych w miejscowości Sumin i Obórki oraz modernizacją pompowni ścieków na terenie Gminy Osiek” (roboty budowlane), której przedmiotem zamówienia jest opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU) kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, w tym pozwolenia wodno-prawnego i pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z produkcją wody pitnej i zasilaniem wodociągowej sieci odbiorczej oraz wymianą istniejących pompowni ścieków wraz z poprawą efektywności energetycznej działających stacji uzdatniania wody w Kretkach Małych i Obórkach (jeżeli będzie wymagane to Wykonawca winien uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocne pozwolenie na użytkowanie).Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót dotyczy w szczególności:• budowy zbiorników retencyjnych wody czystej wraz z zestawem hydroforowym i infrastrukturą,• budowy nowej studni głębinowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną,• montażu lampy UV w istniejącej stacji uzdatniania wody,• wymiany złoża filtracyjnego na drugim stopniu uzdatniania wody w SUW w Suminie,• montażu paneli fotowoltaicznych dla SUW w Suminie i Obórkach,• montażu nowego sterowania i częściowej automatyki SUW w Suminie,• wymiany uzbrojenia i pomp w 14 przepompowniach ścieków na terenie gminy Osiek.Część II – „Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek (sieci wodociągowej i wodomierzy)” (roboty budowlane), której przedmiotem zamówienia jest opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU) kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych (jeżeli będzie wymagane to Wykonawca winien uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocne pozwolenie na użytkowanie).Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót dotyczy w szczególności:• wybudowania nowych odcinków sieci wodociągowej, wybudowania spinek sieci wodociągowej, wybudowania studni redukcyjnej na sieci wodociągowej, strefowej pompowni wody na sieci wodociągowej, w miejscowościach Kolonia Osiek, Jeziorki, Osiek, Sumin, Tadajewo, Kujawa, • wymiany zestawów wodomierzowych wraz z systemem zdalnego odczytu na terenie Gminy OsiekCzęść III – „Zakup i dostawa fabrycznie nowych: ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego i wysokociśnieniowego urządzenia do czyszczenia kanalizacji” (dostawy), której przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ww. urządzeń zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia /dalej: OPZ/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:• Część I: 25.000,00 zł,• Część II: 25.000,00 zł,• Część III: 5.000,00 zł.2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert i utrzymywane nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą – z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium musi być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna (w jednej z form wymienionych w pkt. 3 ppkt 2-4) – przekazanie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):1) nazwę i adres Zamawiającego,2) oznaczenie postępowania,3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.UWAGA! W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz Zamawiający wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej - zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum , działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako Wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego:45 9484 1150 0800 0114 2008 0002 (Bank Spółdzielczy w Brodnicy, o. w Osieku)z dopiskiem:• Dla części I - „WADIUM nr ref. KPFZ.271.3.2024 cz. I”,• Dla części II - „WADIUM nr ref. KPFZ.271.3.2024 cz. II”,• Dla części III - „WADIUM nr ref. KPFZ.271.3.2024 cz. III”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym i/lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.2. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.• Dla części I i II – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy wykonania robót budowlanych i instalacyjnych) na sumę gwarancyjną min. 1.000.000,00 zł,• Dla części III – Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.3. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.• Dla części I – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 roboty porównywalne do udzielanego zamówienia (tj. obejmujące swym zakresem minimum: wykonanie stacji uzdatniania wody i/lub stacji wyrównywania ciśnienia i/lub studni głębinowej i/lub zbiorników wyrównawczych i/lub tłoczni ścieków i/lub pompowni ścieków– budowę, przebudowę, rozbudowę, modernizację, remont etc.) o wartości brutto min. 2.000.000 zł każda (na kwotę min. 2.000.000 zł brutto winny się składać w ramach danej roboty koszty wskazanych powyżej elementów).• Dla części II – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 roboty porównywalne do udzielanego zamówienia (tj. obejmujące swym zakresem minimum: roboty kanalizacyjne i/lub wodociągowe – budowę, przebudowę, rozbudowę, modernizację, remont etc.) o wartości brutto min. 1.000.000 zł każda (na kwotę min. 1.000.000 zł brutto winny się składać w ramach danej roboty koszty wskazanych powyżej elementów).• Dla części III – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy porównywalne do udzielanego zamówienia (tj. dostawy pojazdów i/lub sprzętów rolniczych i/lub budowlanych i/lub specjalnego przeznaczenia) o wartości brutto min. 300.000 zł każda.* Wartości podane w Wykazie robót/w Wykazie dostaw w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień ogłoszenia postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach