Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie

GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 389 42 10
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 389 42 10
    REGON: 092350949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wiśniewa na terenie działki nr 30/11, obręb geodezyjny 0017 Wiśniewa, gmina Sępólno Krajeńskie.Parametry projektowanego budynkuKubatura 1243,00 m3Powierzchnia użytkowa 266,12 m2Powierzchnia zabudowy 150,85 m2Wysokość 8,54 mDługość 16,80 mSzerokość 11,55 mLiczba kondygnacji 2 kondygnacje nadziemneW projektowanym budynku znajdować się będą:• Sale lekcyjne• Pokój dyrektora• Pomieszczenie techniczne• Komunikacja• Sanitariat dla osób niepełnosprawnych• WC dla uczniów• WC dla personeluBudynek zostanie wyposażony w:Wewnętrzną instalację zimnej wody z istniejącego przyłącza wodociągowego;Instalację kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do kanalizacji sanitarnejInstalację grzewczą i ciepłej wody z pompą ciepłaInstalację elektryczną z istniejącego przyłącza elektroenergetycznegoInstalację oświetlenia wewnętrznegoInstalację teletechnicznąInstalację oświetlenia zewnętrznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych określa dokumentacja projektowa, składająca się z:Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SWZ)Przedmiary robót (Załącznik nr 10 do SWZ)STWiORB (Załącznik nr 11 do SWZ)1.1 Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, ma wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy do przygotowania oferty i określa orientacyjny zakres prac.1.2 W zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego rozdziału SWZ, uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ). 1.3 Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załączników.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie” obejmujące roboty budowlane zawarte w części 1 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem inwestorskim nad prawidłową realizacją inwestycji, tak aby umożliwić Zamawiającemu osiągnięcie celów inwestycji w ramach założonego zakresu robót, w założonym czasie i planowanym budżecie oraz stworzenie efektywnego systemu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją.Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale V SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 1. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).Część 2 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad zadaniem pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie” – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BNP PARIBAS Nr 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640, z dopiskiem: „Wadium – Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wiśniewie”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w XXIV do SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie Rozdziału X niniejszej SWZ,1.2 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. (Dotyczy części 1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie przebudowie lub remoncie budynku przy założeniu, że wartość roboty wynosi co najmniej 1 000 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem w zakresie warunku (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).4.2. (Dotyczy części 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:a) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*b) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*c) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń**Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiemspełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dlaposzczególnych funkcji.4.3. (Dotyczy części 2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:a) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*,b) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*c) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń**Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiemspełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dlaposzczególnych funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach