GMINA MROCZA ogłasza przetarg
- Adres: 89-115 Mrocza, ul. Plac 1 Maja 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 386 74 10
- Data zamieszczenia: 2024-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MROCZA
ul. Plac 1 Maja 20
89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 386 74 10
REGON: 092350889 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez utworzenie Domu Dziennego Pobytu Seniora w Mroczy oraz Utworzenie nowych miejsc w żłobku - program Maluch+ 2022-2029. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 370/11, 370/12, 370/19 przy ul. Łąkowej 5 w miejscowości Mrocza i polega na przebudowie, rozbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku byłego Przedszkola Miejskiego w Mroczy i zaadaptowanie obiektu na potrzeby funkcjonowania Domu Dziennego Pobytu Seniora, Żłobka Miejskiego, Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Mieszkania wsparcia (wspomaganego/treningowego). Na parterze obiektu zlokalizowane będą pomieszczenia Domu Dziennego Pobytu Seniora wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, a także wydzielona przestrzeń dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Na piętrze zaprojektowano pomieszczenia Żłobka Miejskiego oraz mieszkanie wsparcia. W piwnicy będą znajdowały się pomieszczenia techniczne i magazynowe. Obiekt będzie ogrzewany pompą ciepła.Aktualny i szczegółowy układ funkcjonalno-przestrzenny został przedstawiony w projekcie technicznym (wykonawczym). Budynek został zaprojektowany jako 3-kondygnacyjny o jednej kondygnacji podziemnej i dwóch naziemnych. Obiekt przykryty dachem dwuspadowym o jednakowym nachyleniu głównych połaci wynoszącym 36,5 stopnia i konstrukcji krokwiowo-jętkowej z płatwiami.Część obiektu dla zaakcentowania wejścia głównego do budynku zostanie wyniesiona nad pierwszą kondygnację i przykryta dachem płaskim. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Prace prowadzone będą w technologii tradycyjnej murowanej i żelbetowej, dach powstanie w konstrukcji drewnianej, a konstrukcja stropu nad piwnicą i parterem – żelbetowej. Nowoprojektowana część posadowiona będzie na ławach fundamentowych. Obiekt zostanie ocieplony wełną mineralną gr.30cm.W ścianie frontowej w miejscu głównego wejścia do budynku zastosowano wyniesienie nad pierwszą kondygnację. Od strony zachodniej należy wykonać przeszklony ogród zimowy, z którego wyjście prowadzi bezpośrednio na taras.Do budynku przewiduje się doprowadzenie przyłącza wodociągowego, energii elektrycznej, a także przebudowę przyłącza kanalizacyjnego.Poza koniecznymi do wykonania pracami budowlanymi, budynek zostanie wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne: wodociągową, kanalizację sanitarną, grzewczą (pompa ciepła), elektryczną oraz wentylację grawitacyjną i mechaniczną. Obiekt zostanie przystosowany do osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy.Ponadto w ramach prac należy wykonać plac zabaw (karty katalogowe urządzeń w załączeniu).Wszystkie urządzenia placu zabaw powinny posiadać konstrukcję ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo odpornej na działanie warunków atmosferycznych. Urządzenia powinny być zgodne z obowiązującymi normami. W przypadku huśtawek należy zastosować siedziska typu „pampers”.W ramach zadania przewiduje się ponadto:- montaż inst. nagłośnieniowej / inst. Multimedialnej,- montaż systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu video domofonowego w technologii IP,- montaż systemu kontroli dostępu oparty na sterownikach EOS,- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,- wykonanie instalacji systemu okablowania strukturalnego dedykowanego dla wszelkich systemów wykorzystujących sieć Ethernet IP (np. LAN, WLAN, CCTV, KD i inne),- wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu oparty na komponentach – centrale, czujki itp.,- wykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego w budynku. Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ i udostępnionych dokumentach postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.:BS w Koronowo Oddział Mrocza,Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006.W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez utworzenie Domu Dziennego Pobytu Seniora w Mroczy oraz Utworzenie nowych miejsc w żłobku - program Maluch+ 2022-2029.nr RI.271.3.4.2024.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniuw terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, wykonawca przekaże zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, poprzez dołączenie do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli złoży oświadczenie zgodniez wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej zamawiający żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykażą, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.b) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:• KIEROWNIK BUDOWY – co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 3 lat doświadczenia jako Kierownik budowy,• KIEROWNIK ROBÓT – co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych, niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 2 lata doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych,• KIEROWNIK ROBÓT – co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 2 lata doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11