Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy uzdrowiskowej Muszyna

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184714009
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184714009
    REGON: 491893061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy uzdrowiskowej Muszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”- w systemie zaprojektuj-wybuduj1. Zakres rzeczowy został określony na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy uzdrowiskowej Muszyna”. 2. W ramach zadania należy wykonać budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont: -obiektu nr 1 (km 1+300): przepust odprowadzająca wodę z rowu przydrożnego wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 20 m,- [dz. ew. nr 86; 89; 57] -obiektu nr 2 (km 2+000): przepust odprowadzająca wodę z potoku wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 20 m, [dz. ew. nr 86; 89;61] -obiektu nr 3 (km 2+132 – 2+141): przepust okularowy wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 40 m,[dz. ew. nr 30/1; 30/5; 70; 86; 87; 89] -obiektu nr 4 (km 2+191 – 2+194): przepust okularowy wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 20 m, [dz. ew. nr 30/5; 31/1; 87;89] -obiektu nr 5 (km 2+329 – 2+334): przepust okularowy wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 40 m, [ dz. w. nr 34; 35; 87; 88; 89] -obiektu nr 6 (km 2+429): przepust wraz z remontem drogi na odcinku ok 20 m, [dz. ew. nr 76/7; 78/3; 88; 91] -obiektu nr 7 (km 2+500): przepust podwójny wraz z remontem nawierzchni drogi na odcinku ok. 20 m [dz. ew. nr 82; 88; 91] -obiektu nr 8 (km 2+755 – 2+760): przepust okularowy wraz z remontem drogi na odcinku ok. 30 m, [dz. ew. nr 41/3; 100/2; 179; 180] -obiektu nr 9 (km 2+961 – 2+966): przepust okularowy wraz z remontem drogi na odcinku ok. 20 m,[dz. ew. nr 55/2; 55/4; 131; 143/1; 180] -obiektu nr 10 (km 3+038): przepust wraz z remontem drogi na odcinku ok 20 m [dz. ew. nr 132; 150/7; 131] -obiektu nr 11 (3+344 – 3+350): przepust wraz z remontem drogi na odcinku ok. 20 m. [dz. ew. nr 132; 135; 167] Szczegółowy zakres prac w ramach niniejszego zadania określony został w programie funkcjonalno-użytkowym.Szczegółowe wymagania dot. niniejszego zadania wskazano w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralna część.Zadanie nr 2: Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy uzdrowiskowej Muszyna”Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:-pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB,-zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, -sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót,-reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji,-przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót,-bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy -uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,-informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, -sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami,-współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., -sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci),- potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,-udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru,-sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym,-sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego,-poświadczenie terminu zakończenia robót,-Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.-Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń.-Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione w pkt. 18 niniejszego paragrafu dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych.-organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30 oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, -sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, -pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych,-współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane,-uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania,-przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową,-obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.-Jeżeli w trakcie realizacji prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą prac, to Inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecania Wykonawcy prac.-Bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy prac polecenia wykonania prac dodatkowych.Wykonawca jako Inspektor nadzoru ma prawo:a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia – potwierdzone wpisem do dziennika budowy – dotyczące:-usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,-wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,-dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych.b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:a) zasadami współczesnej wiedzy specjalistycznej,b) obowiązującymi normami i przepisami,c) wymaganiami ustaw,d) postanowieniami umowy.Informacje dodatkowe:1. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: sprzęt i osoby.2. Ilekroć właściwy organ lub osoba trzecia wezwie Zamawiającego do dokonania czynności materialno - technicznych związanych z zakresem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia każdej niezbędnej pomocy Zamawiającemu w wykonaniu tych czynności lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania tych czynności. Wykonawcy nie przysługuje za te czynności dodatkowe wynagrodzenie, a Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na ich wykonanie.3. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie, wiedzę fachową, kwalifikacje oraz środki potrzebne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz, że prace będzie wykonywał ze szczególną starannością.4. W trakcie wykonywania prac przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości ich wykonywania. W celu umożliwienia Zamawiającemu realizacji tego prawa, wykonawca zobowiązany jest umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wgląd w prowadzone prace – na każde ich żądanie. Ponadto Wykonawca związany jest treścią uwag i wskazówek upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego, dotyczących sposobu wykonania prac z zachowaniem formy pisemnej.5. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony informacji uzyskiwanych i przekazywanych Zamawiającemu w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić interesom Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogów przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadania nr 1:Zamawiający wymaga wniesienia wadium.1. Wykonawca, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa Rozdziale 14. ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy uzdrowiskowej Muszyna”/Zadanie nr 1/nazwa firmy. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w dziale IX (Środki ochrony prawnej) ustawy p.z.p.8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.Zadanie nr 2:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach