Przetargi.pl
Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła oraz montaż efektywnego energetycznego oświetlenia ulicznego w Knyszynie

Gmina Knyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19120 Knyszyn, ul. Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 279 971 , fax. 857 279 970
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knyszyn
    ul. Rynek 39
    19120 Knyszyn, woj. podlaskie
    tel. 857 279 971, fax. 857 279 970
    REGON: 5065908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła oraz montaż efektywnego energetycznego oświetlenia ulicznego w Knyszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I 1. Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła obejmująca wymianę 17 pieców węglowych na piece opalane pelletem (13 szt.) i olejem opałowym (4 szt.) u mieszkańców Knyszyna. Szczegółowy opis zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy dołączony do SIWZ. W przypadku awarii pieca lub wykonanej instalacji w okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 24 godzin. Jeżeli element zainstalowanego systemu będzie wymagał dłuższego serwisowania wykonawca zapewni na ten czas urządzenie zastępcze. Część II 2. Demontaż istniejącego oświetlenia sodowego oraz montaż oświetlenia LED-owego w Knyszynie. Wymiana 426 szt. lamp sodowych na lampy LED-owe oraz montaż 10 szt. wysięgników i lamp LED-owych wraz z osprzętem na istniejących słupach. Szczegółowy opis zawiera Audyt Energetyczny Oświetlenia Ulicznego wraz z przedmiarem robót dołączonym do SIWZ. Z Audytu wybrano wariant nr 2 (bez wymiany istniejących wysięgników i osprzętu sieciowego) Wykonawca podczas realizacji inwestycji jest zobowiązany wypełnić warunki zarządców dróg (Powiat Moniecki, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)oraz PGE Dystrybucja S.A. nałożone na inwestora w pismach skierowanych do Zamawiającego, dołączonych do SIWZ, w tym wystąpić z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego i ponieść koszty zajęcia pasa drogowego. Zdemontowane lampy wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Knyszyna. 3. System monitoringu jakości powietrza dedykowany dla pomiarów zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego wraz z systemem informowania mieszkańców za pomocą zewnętrznej tablicy i strony internetowej: Parametry techniczne: - Pomiar CO2, NO2, pyły PM10 i PM 2,5 - Łączność GPRS - wysyłanie danych do serwera w chmurze - Łączność LAN - Wbudowany generator do automatycznego oczyszczania systemu pomiarowego. - Temperatura pracy od -40° do 50° C - oprogramowanie do zdalnego zarządzania stacją pomiarową - oprogramowanie do monitorowania stacji i logowania danych pomiarowych. - Zasilanie 240 V AC - Pomiar siły i kierunku wiatru System pomiaru zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego wraz z systemem informowania mieszkańców o poziomach zanieczyszczeń, spełniać będzie warunki określone w piśmie Ministra Środowiska z dn. 27.07.2017 r. o sygn. DMl5102-16/0l/2017/BT (dołączony do niniejszej SIWZ). a) System będzie zapewniał możliwość ciągłego/codziennego nadzoru nad wynikami wytwarzanymi w ramach sieci pomiaru jakości powietrza; b) montaż urządzenia pomiarowego niereferencyjnego wymaga jego sprawdzenia z urządzeniem referencyjnym oraz zapewnia możliwości okresowego sprawdzanie urządzeń pomiarowych niereferencyjnych z urządzeniami referencyjnymi; c) lokalizacja stanowisk pomiarowych będzie zgodna z wymogami rozporządzenia MŚ z dn. 13.09.2012 r. w sprawie dokonywania oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz. U. z 2012 r., poz. 1032). Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych innych określeń. Dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: I część 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) II część 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 53 8076 0001 0000 1209 2000 0030 PBS Knyszyn (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych wart. st.- 4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach