Przetargi.pl
utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia ulic i placów miasta Zambrów w okresie od 01.06. 2020r do 30.04. 2023 r. Urządzenia oświetleniowe na terenie miasta to:  1950 szt. opraw oświetleniowych, w tym 1846 opraw LED na gwarancji  57 szt. szafek oświetleniowych, w tym 28 szt nowych  148 odcinków linii oświetleniowych napowietrznych i kablowych, w tym 22 odcinki linii i 447 słupów to urządzenia będące własnością PGE Dystrybucja SA a dzierżawione przez miasto. Główne obowiązki Wykonawcy to:  Zapewnienie świecenia wszystkich opraw świetlnych w porze nocnej  Likwidowanie zagrożeń dla osób i mienia wynikłych z wypadków losowych  Całodobowe Pogotowie oświetlenia ulic  Przeglądy okresowe 5 letnie i pomiary oraz przeglądy roczne  Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych urządzeń  Egzekwowanie z upoważnienia Zamawiającego napraw gwarancyjnych opraw LED i szafek SO  Likwidowanie zagrożeń dla osób i mienia wynikłych z wypadków losowych takich jak: wypadek drogowy, wichura, oraz z kradzieży, wandalizmu, i innych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np.: złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, uszkodzona lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, uszkodzona linia kablowa, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa). • Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie wykonywania prac likwidacji zagrożeń z wypadków nastąpiło maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia zagrożenia. Należy bezzwłocznie zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi i przystąpić do naprawy. Po likwidacji zagrożenia należy bez zbędnej zwłoki naprawić uszkodzenia na zasadach i w terminach jak przy innych awariach. Wykonawca zawiadomi o szkodzie Zamawiającego i udokumentuje jej zakres (notatka, zdjęcie). Szczegółowy zakres prac podany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe zestawienie opraw oświetleniowych i szafek SO podane jest w załącznikach nr 10 i nr 11 do SIWZ. Ryczałtowe wynagrodzenie umowne nie obejmuje: naprawy awarii z wypadków drogowych, dewastacji, drobne modernizacje, naprawy i wymiany odcinków linii kablowych. Faktyczny zakres tych prac wyniknie z bieżącej konieczności i będzie potwierdzany pisemnymi zleceniami, a cena będzie wyliczana kosztorysem powykonawczym wg parametrów do kosztorysowania przyjętych do umowy z wybranej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000zł, słownie: siedem tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 z Utrzymanie oświetlenia ulicznego miasta Zambrów (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 2) gwarancjach bankowych 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2020. 299) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr , 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 7 do SIWZ. 5) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach