Gmina Iwanowice ogłasza przetarg
- Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
- Data zamieszczenia: 2019-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
Iwanowice Włościańskie 99
32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
REGON: 35155583200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i wyposażenie świetlic wiejskich w Gminie Iwanowice- wykonanie mebli i montaż zestawu w kuchni świetlicy wiejskiej w Poskwitowie Starym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Modernizacja i wyposażenie świetlic wiejskich w Gminie Iwanowice- wykonanie mebli i montaż zestawu w kuchni świetlicy wiejskiej w Poskwitowie Starym". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zmawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ 2) Informacje Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokument z którego będzie wynikało że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione. 4) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub postaci kopi poświadczonej notarialnie 5) Formularz ofertowy, oświadczenia które należy złożyć w formie oryginału. Natomiast pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 6) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowana w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w SIWZ, a. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawionych nie wcześniej niż terminach określonych pkt 1) lit. a, b
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebud. i rozbud. istn. budynku usługowo-biurowego w Radgoszczy ze zmianą sposobu użytkow. na budynek wielofunkcyjny z przezn. na cele społ. i kult.” – ETAP IV (WYPOSAŻENIE TECHNOLOGII KUCHNI)
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Strzeszynie w ramach projektu pn. ”Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji”.
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rożnowicach w ramach projektu pn. ”Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji”.
Dodano: 2021-02-19 - Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu podziemnego na zamku w Rabsztynie realizowanego w ramach projektu pn.: „Zagospodarowanie ruin zamku w Rabsztynie w Gminie Olkusz – stworzenie nowego produktu turystycznego”
Dodano: 2021-02-04 - „Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do pracowni w Powiatowym Zespole Nr 10 Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Kętach”
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Strzeszynie w ramach projektu pn. ”Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji”.
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rożnowicach w ramach projektu pn. ”Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji”.
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej
Dodano: 2020-12-28 - „Dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do pracowni w Powiatowym Zespole Nr 10 Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Kętach”
Dodano: 2020-12-09