Przetargi.pl
Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej

Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-134 Kraków, ul. Zarzecze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6399250 , fax. (12)6399259
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
    ul. Zarzecze 106
    30-134 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6399250, fax. (12)6399259
    REGON: 35013258400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli dla KP PSP w Dąbrowie Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie A – dostawa krzeseł, sof i stolików; Zadanie B – dostawa mebli z płyty laminowanej; Zadanie C – dostawa mebli metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2C do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami, Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 2A – 2C do SIWZ stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Kody CPV: 39 13 00 00 – 2 meble biurowe 39 14 10 00 – 2 meble kuchenne 39 12 10 00 – 6 biurka i stoły 39 14 11 00 – 3 regały 39 11 20 00 – 0 krzesła 39 51 61 00-3 meble tapicerowane Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie A - 750 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100) Zadanie B – 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Zadanie C – 1 500 zł brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) 1. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr NBP O/O Kraków nr 45 1010 1270 0024 2413 9120 0000, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Zasady zwrotu wadium określone są w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanowił warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach