Przetargi.pl
Modernizacja i wymiana sprzętu na placu zabaw przy ul. Wiśniowej w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 57079128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wymiana sprzętu na placu zabaw przy ul. Wiśniowej w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja i wymiana sprzętu na placu zabaw przy ul. Wiśniowej w Wągrowcu”. Zadanie realizowane będzie na działce o nr ewidencyjnym 211/1;212/1;213/1 położonej w obrębie ewidencyjnym 0001 Wągrowiec. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie prac demontażowych istniejących urządzeń zabawowych – wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania i utylizacji tych urządzeń we wlanym zakresie 2) wykonanie wycinki istniejących krzewów, 3) wykonanie robót ziemnych, 4) wykonanie betonowych fundamentów pod urządzenia zabawowe, małą architekturę, 5) dostawę i montaż elementów wyposażenia placu zabaw oraz elementów małej architektury wymienionych chociażby w jednym z dokumentów stanowiących dokumentację techniczną, 6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, 7) zasypanie piaskiem stref bezpiecznych przy wskazanych w dokumentacji urządzeniach zabawowych – wykonanie nawierzchni bezpiecznych piaskowych według aktualnej najnowszej treści normy PN – EN 1177+AC:2019-04 - Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki 8) rozłożenie ziemi urodzajnej, posadzenie krzewów i drzew, 9) założenie trawnika, ściółkowanie rabat pod drzewami 10) budowę ogrodzenia z paneli systemowych, 11) pielęgnację zieleni przez okres 1 roku od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, 12) wymianę / uzupełnienie zieleni (uschniętej trawy), dosadzenie krzewów w przypadku ich uschnięcia w ciągu trwania gwarancji na zieleń, • Urządzenia powinny posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa wydany przez akredytowaną jednostkę, napisany w języku polskim, kartę techniczną urządzenia, kartę katalogową z rysunkami proponowanego urządzenia (rzuty) oraz wymiarami (wysokość upadkowa, strefy bezpieczeństwa). • Nie akceptuje się certyfikatów wydanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na całość urządzenia. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji terenu obiektu, 2) prowadzenia robót w sposób zapewniający wymagane warunki techniczno-użytkowe, 3) zabezpieczenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, 4) zapewnienia bezpiecznego przejścia pieszego i dojazdów w zakresie uzgodnionym w użytkownikiem i inspektorem nadzoru, 5) utrzymania w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne, 6) zapewnienia dojazdu do obiektu służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym, 7) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie nieruchomości, 8) zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133) (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji) wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego (w 5 egzemplarzach), 9) sporządzenia i dostarczenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej (w 5 egzemplarzach), 10) opracowania kompleksowej dokumentacji powykonawczej placu zabaw w dwóch egzemplarzach, 11) sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 12) przygotowania i zamontowania regulaminu korzystania z placu zabaw, 13) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych, 14) zorganizowania na własny koszt zaplecza budowy, 15) opracowania na własny koszt tymczasowego projektu organizacji ruchu, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz poniesieniu kosztów zajęcia pasa drogowego na czas robót – jeśli zajdzie taka konieczność, 16) udzielenia Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i 60 miesięcznej rękojmi, której okres będzie równy okresowi udzielonej gwarancji, której czas liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, 17) udzielenia Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcy gwarancji na zieleń – okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót, 18) zagospodarowania i utylizacji odpadów i materiałów rozbiórkowych we wlanym zakresie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący prac związanych z wykonaniem robót budowlanych oraz dostawą i montażem urządzeń znajduje się w Załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych) 2. Szczegóły dotyczące form wniesienia wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 3 do SIWZ) 6) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeśli dotyczy 2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach