Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni dróg gminnych destruktem z betonu asfaltowego

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni dróg gminnych destruktem z betonu asfaltowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja dróg gminnych destruktem z betonu asfaltowego następujących dróg: - droga w miejscowości Baszyny (dz. ewid. 107/2), - Ulica Gorzupska w Biadkach, - Ulica Leśna w Kobiernie etap II, - Droga w miejscowości Świnków (dz. ewid. 352). Roboty budowlane polegają na utwardzeniu istniejącej nawierzchni drogi destruktem z betonu asfaltowego (frezowina), utrwaleniu powierzchniowym emulsją asfaltową oraz grysem kamiennym, utwardzeniu pobocza drogi kruszywem granitowym oraz wymiana oznakowania. Zakres robót: - Droga w miejscowości Baszyny (dz. ewid. 107/2) – parametry utwardzanego odcinka: długość ok. 165 m szerokość 4,0 m, szerokość obustronnie utwardzanego pobocza 0,4 m; - Ulica Gorzupska w Biadkach – parametry utwardzanego odcinka: długość ok. 400 m szerokość 4,0 m, szerokość obustronnie utwardzanego pobocza 0,4 m; - Ulica Leśna w Kobiernie – etap II – parametry utwardzanego odcinka: długość ok. 315 m szerokość 3,5 m, szerokość obustronnie utwardzanego pobocza 0,4 m; - Droga w miejscowości Świnków (dz. ewid. 352) – parametry utwardzanego odcinka: długość ok. 70 m szerokość 4,0 m, szerokość obustronnie utwardzanego pobocza 0,4 m; Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty polegające na układaniu destruktu z betonu asfaltowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące PLN. 1. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2019 r., poz. 310). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : Santander Bank Polska S.A. O /Krotoszyn nr konta 50 1090 1157 0000 0000 1501 5855 z zaznaczeniem: Wadium - przetarg: „Modernizacja nawierzchni dróg gminnych destruktem z betonu asfaltowego”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2/. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3/. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 5/. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale. 6/.Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach