Przetargi.pl
„MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KONDRAJEC GMINA SOCHOCIN”

Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-110 Sochocin, Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236618120, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
    Żeromskiego 21
    09-110 Sochocin, woj. mazowieckie
    tel. 236618120, , fax. -
    REGON: 14590239700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: biurogzk@sochocin.pl www.sochocin.pl bip.sochocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KONDRAJEC GMINA SOCHOCIN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kondrajec gmina Sochocin” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie na pracującej oczyszczalni ścieków, modernizacji i rozbudowy obiektów oczyszczalni ścieków w zakresie opisanym w Części 3 – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, , w tym: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) Opracowanie projektu budowlanego i dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, b) Opracowanie projektów wykonawczych oraz projektu technologicznego obiektów oczyszczalni, które będą poddane rozbudowie i/lub modernizacji c) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Opracowanie Przedmiaru robót w zgodności z kosztorysem inwestorskim, e) Opracowanie harmonogramu robót, harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz Planu płatności, f) Opracowanie Planu zapewnienia jakości, g) Opracowanie operatu wodno prawnego na zrzut ścieków oczyszczonych ze zmodernizowanej i rozbudowanej oczyszczalni ścieków do odbiornika, w związku ze zmianą technologii oczyszczania ścieków komunalnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia wodno prawnego. h) Opracowanie projektu rozruchu zmodernizowanej i rozbudowanej oczyszczalni ścieków, instrukcji ruchowych w formie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, instrukcje stanowiskowe, BHP i p.poż, 2) Opracowanie innych dokumentów wymaganych przez Program Funkcjonalno - Użytkowy. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego, 4) Wykonanie wszystkich robót budowlanych obejmujących rozbudowę i modernizację obiektów oczyszczalni ścieków, na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1), w tym m.in.: a) Pompownia ścieków dowożonych i z obiektów oczyszczalni, b) Główna pompownia ścieków, c) Zbiorniki technologiczne, żelbetowe, z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym i chemoodpornym, w tym retencyjny zbiornik wyrównawczy, ścieków, uwzględniający uśrednienie ścieków dowożonych oraz przejecie zwiększonej ilości ścieków podczas deszczy nawalnych, d) Układ mechanicznego oczyszczania ścieków w zakresie krat i piaskownika, e) Zblokowane modułowe lub kontenerowe urządzenie do oczyszczania ścieków metodą membranową, f) Stacja mechanicznego odwadniania osadu i automatycznego wapnowania, g) Plac składowy osadu odwodnionego, h) Urządzenie terenu zielenią niską oraz wysoką. i) Uruchomienie zainstalowanych urządzeń i instalacji oraz rozruch wykonanej instalacji technologicznej. 4. Uzyskanie gwarantowanych parametrów ścieków oczyszczonych, zgodnych z obowiązującym prawem w dniu odbioru końcowego. 5. Opracowanie instrukcji bhp i przeciwpożarowej oraz stanowiskowych instrukcji obsługi w formie i treści uzgodnionych z Zamawiającym, 6. Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z potwierdzeniem (świadectwem/certyfikatem) nabycia umiejętności upoważniających do samodzielnej obsługi oczyszczalni, 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni ścieków, 8. Wykonanie operatu powykonawczego (operatu kolaudacyjnego) w formie i zakresie opisanych w OPZ i w dalszej części Umowy, 9. Uzyskanie certyfikatów energetycznych dla wybudowanych budynków, jeżeli są wymagane przez obowiązujące przepisy, 10. Uzyskanie pozwolenia lub dokonanie zgłoszenia instalacji emitującej gazy lub pyły o ile jest to wymagane obowiązującymi przepisami, 11. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w CZĘŚĆ 3 – Opis przedmiotu zamówienia oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest w stanie wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Do oferty Wykonawca załącza wypełniony Formularz Oferty zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Części I SIWZ wraz z wypełnionym Formularzem Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1. do Części I oraz Załącznikiem 1.2. KRYTERIUM 3 – Doświadczenie projektanta technologa. 9.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Części I 1 SIWZ 9.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. 9.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa pkt. 9.3. 9.7. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 3 do Części I SIWZ, 9.8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 19.6, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. 8.1.12 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Części I SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9.9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 7. 9.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach