Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnia

GMINA CZARNIA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-431 Czarnia, 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297727017
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZARNIA
    41
    07-431 Czarnia, woj. mazowieckie
    tel. 297727017
    REGON: 550668226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: ,,Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czarnia” . Miejsce realizacji zamówienia: województwo mazowieckie; powiat ostrołęcki; gmina Czarnia. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków w ilości 66 sztuk zlokalizowane będą na terenie gminy Czarnia, dokładną lokalizację określa dokumentacja – projekt budowalny, STWiOR, stanowiąca załącznik do SWZ. Zakres robót:• przejęcie i przygotowanie placu budowy;• wytyczenie geodezyjne planowanej budowy;• dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem rozsączaniaścieków;• wykonanie przyłącza kanalizacyjnego;• roboty ziemne;• wykonanie urządzeń do odprowadzenia ścieków;• wykonanie WLZ (przyłącza elektrycznego);• rozruch techniczny i technologiczny;• wykonanie badania ścieków oczyszczonych (BZT5, ChZT i zawiesiny ogólnej);• inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;• wykonanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;• przeszkolenie użytkowników – potwierdzone na piśmie.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 1 do SWZ – stanowiącym dokumentację projektową (projekt budowalny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR, przedmiar, opinia geotechniczna).Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączone do dokumentacji przedmiary robót stanowią element pomocniczy, a nie podstawę wyceny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami, jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót i ich wyceny, niezbędnych do osiągnięcia rezultatu określonego w dokumentacji projektowejZmniejszenie zakresu zamówienia1. Zamawiający każdorazowo preferuje zastosowanie grawitacyjnego odprowadzania ścieku oczyszczonego.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu podstawowego, tj. rezygnacji z pompowni ścieków oczyszczonych, w sytuacji gdy zachodzą okoliczności pozwalające na grawitacyjne odprowadzanie ścieku oczyszczonego, zgodnie z postanowieniami umowy.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót podstawowych, tj. realizacji mniejszej ilości przydomowych oczyszczalni ścieków, w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających realizację inwestycji w danej lokalizacji.4. Zmiana nie może być większa niż 20% zakładanej liczby przydomowych oczyszczalni ścieków.5. Roboty niewykonane w wyniku powyższego zostaną potraktowane jako roboty zaniechane i rozliczone zgodnie z postanowieniami umowy.Realizacji inwestycji na obszarach Natura 200012 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków jest położonych na obszarach chronionych Natura 2000. Procedura uzyskiwania pozwoleń dla tych lokalizacji jest w toku. Inwestycję w tych miejscach będzie można realizować dopiero po zakończeniu tego procesu. Przewidywany termin uzyskania pozwoleń 20 grudnia 2024 r. Zamawiający będzie dokonywał dwóch odrębnych zgłoszeń robót budowanych - na obszary chronione i na obszary nie objęte ochroną. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie odrębnych dokumentacji powykonawczych na obszary chronione i na obszary nie objęte ochroną, w związku z koniecznością złożenia przez Zamawiającego odrębnych zgłoszeń o zakończeniu budowy. Zamawiający jest obecnie na etapie uzyskiwania pozwoleń na realizację 54 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków. Realizacja zamówienia będzie możliwa dopiero po zakończeniu tego procesu. Przewidywany termin uzyskania pozwoleń 14 września 2024 r. Zamawiający wymaga rozpoczęcia i realizacji przez Wykonawcę robot budowlanych systematycznie w ramach uzyskiwanych pozwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takie musi obejmować cały okres związania ofertą.4. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.5. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać – „Gmina Czarnia”.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 Pzp.7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.8. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu nr rachunku : 91 8920 0001 0000 1733 2000 0050 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 Pzp.11. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX Pzp.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotycząceZdolności technicznej lub zawodowej1) W zakresie doświadczenia : Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał (zakończył tj. doprowadził do wystawienia protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu), co najmniej 1 zadanie (umowę) polegającą na budowie lub przebudowie/rozbudowie przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.UWAGA:Zadanie to roboty budowlane w ramach jednej umowy lub umów następujących po sobie bezpośrednio.Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wartości wyrażonych w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunków, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascxJeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach