Przetargi.pl
Dostawa i montaż 33 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Celestynów

GMINA CELESTYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CELESTYNÓW
    ul. Regucka 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    REGON: 013268965
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 33 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Celestynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 33 sztuk kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej budynków mieszkalnych i odprowadzeniem ścieków oczyszczonych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Celestynów”. 2. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Celestynów. Wykaz lokalizacji, na których pobudowane zostaną przydomowe oczyszczalnie ścieków wskazany został w załączniku nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków, w przypadku rezygnacji właściciela nieruchomości z udziału w projekcie.4. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z normą PN EN 12566-3+A2:2013 (urządzenia muszą posiadać znak CE);5. Zakres budowy przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków obejmuje:1) Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni;2) Dostawę, montaż i uruchomienie 33 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przepompowni ścieków;3) Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych;4) Wykonanie urządzeń do odprowadzania ścieków oraz wykonanie podłączenia elektrycznego;5) Rozruch techniczny i technologiczny oraz wykonanie pomiarów kompletnej oczyszczalni;6) Wykonanie dokumentacji fotograficznej;7) Wykonanie badania ścieków surowych oraz oczyszczonych (BZT5, ChZT i zawiesiny) na min. 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach;8) Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla użytkowników wszystkich 33 szt. oczyszczalni;9) Przygotowanie i przekazanie użytkownikom szczegółowej instrukcji obsługi;10) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej;11) Przeprowadzanie corocznych przeglądów w czasie trwania gwarancji. 6. Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu biorąc pod uwagę możliwość rezygnacji części mieszkańców z budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W przypadku rezygnacji właściciela działki z budowy przydomowej oczyszczalni ścieków i niewskazania przez Zamawiającego innej lokalizacji wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia zgodnie z kosztorysem ofertowym przedstawionym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikiem do niniejszej SWZ:1) Dokumentacja projektowa 33 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków;2) Przedmiary robót;3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.8. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11.000,00 zł.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferti utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w CelestynowieNr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012z dopiskiem „wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.36.2024”Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznejza pośrednictwem platformy przetargowej.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszoneo koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.9. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złd) zdolności technicznej lub zawodowej.a. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na dostawie i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości zamówienia minimum 500.000,00 zł brutto, wrazz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodniez zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.Jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadaniew trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy robota budowalna realizowana w ramach kontraktu w formule zaprojektuji wybuduj będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym powyżej.b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania się przez wykonawcę, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych,• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychUwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Z 2023 r. poz. 682 z późn zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831 z późn. zm.) lub ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w DUUE, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w DUUE.4. Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w ustawie Pzp, w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologiiz dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.z 2020 r. poz. 2415).5. W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.6. Podmiot udostępniający zasób na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie, w jakim udostępnił wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach