Przetargi.pl
MODERNIZACJA I RENOWACJA RATUSZA W BOLKOWIE - etap II

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I RENOWACJA RATUSZA W BOLKOWIE - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zadania wchodzi: - wymiana pokrycia dachu z niezbędnymi pracami naprawczymi (565,17 m?) - modernizacja sanitariatów (2 szt.) - wymiana stolarki okiennej (22 szt.) - naprawa podłóg w części komunikacyjnej (80,40 m?) - modernizacja pomieszczenia kasowego ( 1 szt.) - wykończeniowe roboty ogólnobudowlane (2735,53 m?) Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: - naprawa konstrukcji dachowej wraz z wymianą łat i pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki układanej w koronkę; - wymiana wyłazów dachowych; - wymiana obróbek blacharskich dachu; - przygotowanie do malowania i malowanie pomieszczeń i korytarzy; - wymiana posadzki z paneli w części komunikacyjnej I i II piętra; - modernizacja zaplecza sanitarnego na poziomie parteru budynku; - wykonanie dodatkowych wentylacji grawitacyjnych; - modernizacja punktu kasowego na poziomie II piętra; - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wymiana zniszczonej stolarki okiennej drewnianej na drewnianą spełniającą wymagania termoizolacyjności; - naprawa obróbek blacharskich oraz parapetów i okapników zewnętrznych; - wymiana elementów rurarzu wodno-kanalizacyjnego w modernizowanym WC. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót należy traktować pomocniczo. UWAGA: Otwory drzwiowe w pomieszczeniach, gdzie będą prowadzone prace należy foliować, aby zminimalizować zakurzenie sąsiednich pomieszczeń. Ze względu na zachowanie ciągłości pracy w Urzędzie Miejskim (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00), Zamawiający wymaga każdorazowego uzgodnienia z Inwestorem harmonogramu prac z wyprzedzeniem tygodniowym. Dopuszcza się prowadzenie prac w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - zorganizowania zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, - zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów, - zabezpieczenie terenu budowy na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót, - prowadzenie i organizowanie prac (przez cały okres realizacji robót tak, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: zabezpieczyć teren robót (miejsce, gdzie w danym momencie trwają prace) przed dostępem osób postronnych, - wszelkie awarie, będące skutkiem prowadzenia prac należy usuwać na bieżąco, tak, aby minimalizować utrudnienia w pracy urzędu, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach, niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót; - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora nadzoru, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową obejmującą: a) ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, b) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: - osób upoważnionych do przebywania na terenie robót, - osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót, c) ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywające dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanej inwestycji. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót wg dokumentacji technicznej i STWiOR. Dokładne parametry techniczne zostały zawarte w dokumentacji technicznej. Obowiązki Wykonawcy W ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni wykonanie robót zgodnie z wymogami projektu budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Wykonawca zaopatrzy obiekt w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w budynku ratusza, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiar robót i STWiORB. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół ostatecznego odbioru robót, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru oraz przez wyznaczonego i upoważnionego pracownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 20 lipca 2010 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach