Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036, , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, , fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.port.gdynia.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Port morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., zwanego w dalszej treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu systemem. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru nieobjętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) modernizację oprogramowania rejestrującego Milestone, c) modernizację serwerów wraz z macierzą archiwizującą, d) modernizację stacji roboczych wraz z monitorami, e) modernizację i uzupełnienie punktów kamerowych, f) modernizację sieci lokalnej, połączeń światłowodowych, urządzeń sieciowych; 2) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu budowlanego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów z uzgodnieniami oraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych; 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów; 4) wykonanie robót instalacyjnych zgodnie z ww. projektami wykonawczymi, o których mowa w pkt. 1) i 3) niniejszego ustępu i założeniami minimalnymi Zamawiającego określonymi w załączniku 2 do SIWZ, w tym: a) dostarczenie głównych elementów składowych systemu: - Zewnętrzne kamery wizyjne różnych typów, minimalna ilość 114 szt., - Oświetlacz światła białego, minimalna ilość 66 szt., - Podniesienie wersji (upgrade) licencji istniejącego oprogramowania zarządzania monitoringiem i sterowników kamer dla 64 urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Uzupełnienie liczby licencji na nowe urządzenia, minimalna ilość 64 kpl., - Wykupienie rocznego wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji oprogramowania zarządzającego monitoringiem oraz sterowników urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Wykupienie licencji oprogramowania (modułu) rozpoznawania tablic rejestracyjnych (moduł dla Polski) dla 15 kamer z rocznym wsparciem technicznym i prawem do aktualizacji, minimalna ilość 1 kpl., - Przełączniki sieciowe szkieletowe, szkieletowo-agregujące, dostępowe różnych typów, minimalna ilość 51 kpl., - Urządzenie łączności radiowej, minimalna ilość 3 kpl., - Rozbudowa systemu zarządzania przełącznikami sieciowymi o 50 węzłów, minimalna ilość 1 kpl., - Macierz archiwizująca wyposażona w dyski o łącznej pojemności 144TB, minimalna ilość 1 kpl., - Serwer rejestracji z 64 bitowym systemem operacyjnymi, minimalna ilość 2 kpl., - Stacja robocza monitoringu z 64 bitowym systemem operacyjnym, minimalna ilość 9 kpl., - Monitor wielkoformatowy do pracy ciągłej min. 40", minimalna ilość 9 kpl., - Monitor biurkowy min. 24", minimalna ilość 18 kpl., - Kanalizacja teletechniczna, minimalna ilość 1000 m.b., - Kabel jednomodowy 24J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 2500 m.b., - Kabel jednomodowy 12J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 4500 m.b., - Kabel jednomodowy 8J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 13000 m.b., - Kabel zasilający, minimalna ilość 4000 m.b., - Szafa 24U, minimalna ilość 1 szt., - Skrętka zewn. Kat 5e, minimalna ilość 650 m.b., - Słup kamerowy z fundamentem dobrany do strefy wiatrowej, minimalna ilość 8 kpl., - Maszt dla parkingów "0", minimalna ilość 2 kpl., b) demontaż i utylizacja starych niefunkcjonujących elementów modernizowanych systemów dozoru wizyjnego, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchową i instrukcji eksploatacji; 5) szkolenia z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego po odbiorze działającego systemu obejmujące: a) szkolenie użytkowników (do 15 operatorów systemu w wymiarze 3 dni roboczych ) w podstawowym zakresie funkcjonalnym systemu, b) szkolenie, w formie warsztatowej, administratorów systemu (do 5 administratorów w wymiarze 3 dni roboczych) w zakresie konfigurowania urządzeń oraz oprogramowania zarządzającego systemem; 6) świadczenie serwisu gwarancyjnego i eksploatacyjnego zainstalowanego systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z realizacją przedmiotu Zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. koncesję MSWIA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach