Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 81301 Gdynia, ul. Jana z Kolna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 260 198 , fax. 58 620 71 44
- Data zamieszczenia: 2017-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Jana z Kolna
81301 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 261 260 198, fax. 58 620 71 44
REGON: 19005559700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa sprzętu pożarniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawa sprzętu pożarniczego składająca się z następujących części tj. 1) Część I zamówienia – naprawa narzędzi HOLMATRO. 2) Część II zamówienia – naprawa sprzętu pożarniczego. 3) Część III zamówienia – naprawa pił spalinowych. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu otwartego w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego z uwagi na treść art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: części I zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: posiadają autoryzację na wykonanie przeglądów, napraw i konserwacji narządzi hydraulicznych firmy HOLMATRO;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć 1) wypełniony formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 (dot. części I), załącznik nr 8 (dot. części II), załącznik nr 9 (dot. części III) do niniejszej SIWZ, 2)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną